Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 11. maj 2006, 13:08

du skal lige uploade dit billede et eller andet sted du kan ikke linke til dem fra din HDD

2

torsdag, 11. maj 2006, 13:09

Dit billede virker altså ikke specielt godt :D :D :D

"file:///C:/Documents%20and%20Settings/X/Dokumenter/Billeder/peterogjimmyspc"

3

torsdag, 11. maj 2006, 13:24

Det er nok sådan en her han mener

Denne kunne også være god at have, dog ikke på arbejdspladsen :D :drink:

4

torsdag, 11. maj 2006, 13:47

Jeg kan ikke få noget billed på ved ikke lige hvorfor jeg har prøvet mig frem både med upload på den end og anden måde. men uden held.

Men ja både og hvad angår dine billeder. men planen var at lade bundkortet "svæve" for sigselv. og bygge DVD/CD i en Vandtåt hule for sig selv og det samme med HD og Strøm.

Så det eneste man ser er et bundkort så flyder rundt i et akvarium. med fisk OSV. og lade DVD/CD/DISK mm være i kanten af akvariumet, dækket af sten.

Håber det gav et mere mentalt billed nu da jeg ikke kan få min demo tegning uploaded.

-Intel P4 775 3400Ghz. -
-280Gb sata maxton 7200 Rpm HD.-
- 2048 Mb pc 4300 Geil ram.-
-Gigabyte ga-8anxp bundkort.-
-Leadtek 256 mhz PX6800 GS/tdh.-

5

lørdag, 10. juni 2006, 17:40

Citeret

Originally posted by Muscho
Jeg kan ikke få noget billed på ved ikke lige hvorfor jeg har prøvet mig frem både med upload på den end og anden måde. men uden held.

Men ja både og hvad angår dine billeder. men planen var at lade bundkortet "svæve" for sigselv. og bygge DVD/CD i en Vandtåt hule for sig selv og det samme med HD og Strøm.

Så det eneste man ser er et bundkort så flyder rundt i et akvarium. med fisk OSV. og lade DVD/CD/DISK mm være i kanten af akvariumet, dækket af sten.

Håber det gav et mere mentalt billed nu da jeg ikke kan få min demo tegning uploaded.

lyder meget intrasant , forresten hvordan vil du få en dvd skive i når dvd drevet er i en hule under vandet :boxed:

Asus Rampage IV BE - EK-FB KIT ASUS R4BE
i7 4820k - XSPC Raystorm

2x XFX R9 290 - EK-FC R9-290X (Rev.2.0)
4x4gb Dominator 2133mhz
Corsair AX1200
2xDell 2410 WFP + 1x Dell 2407 WTF 5760x1200
2x EK-DDC 3.2 PWM XSPC top. Dual loop
3x Ocool 360 45mm 1 EK 360 Coolstream 45mm
XSPC Cube

6

lørdag, 10. juni 2006, 19:00

største problem er HDD...den må ikke være under vand.....da der er nogle huller der aldrig må blive dækket .....er det noget ikke-ledende vædske du vil lave (stort vandkøling) det hele af og så bare smide det ned i , så kan det lade sig gøre at smide alt ned undtagen drev....som sagt er det ikke nemt at komme til et dvd drev under vand :D , men du skal være opmærksom på korrosion og at der måske sætter sig mange ulækre aflejringer på hardwaren :)

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

7

lørdag, 10. juni 2006, 22:35

Citeret

Originally posted by Fragman
største problem er HDD...den må ikke være under vand.....da der er nogle huller der aldrig må blive dækket .....er det noget ikke-ledende vædske du vil lave (stort vandkøling) det hele af og så bare smide det ned i , så kan det lade sig gøre at smide alt ned undtagen drev....som sagt er det ikke nemt at komme til et dvd drev under vand :D , men du skal være opmærksom på korrosion og at der måske sætter sig mange ulækre aflejringer på hardwaren :)

Tror ikke det var menigen det skulle være i direkte kontakt med vandet, men at det skulle ligge i en kasse under vandet, eller....?

8

lørdag, 10. juni 2006, 23:52

Super fedt lavet - mon det giver bedre køling? :razz:

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

9

søndag, 11. juni 2006, 02:16

Citeret

Originally posted by Boris

Citeret

Originally posted by Fragman

Tror ikke det var menigen det skulle være i direkte kontakt med vandet, men at det skulle ligge i en kasse under vandet, eller....?

hmmm tjae er jo lidt svært at vide ....men det andet er da også lavet et par gange...det skal så være ikke-ledende vædske self.

10

søndag, 11. juni 2006, 13:04

Lyder da fedt...hvis bundkortet altså IKKE røre vandet....

Det minder mig om et andet "mod" jeg så engang, hvor alle komponenterne (minus drev og vist nok os PSU) var i noget rapsolie :ohmy:

Så vildt underligt ud, men det fungerede sku :P

Der var så ikke blæsere på gfx og cpu hehe, men kunne ha set sjovt ud i de første 30sek hvis der var blæsere på:P

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

iPhone 5S 16GB - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 4 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

11

søndag, 11. juni 2006, 15:01

Citeret

Originally posted by JuiCe
Lyder da fedt...hvis bundkortet altså IKKE røre vandet....

Det minder mig om et andet "mod" jeg så engang, hvor alle komponenterne (minus drev og vist nok os PSU) var i noget rapsolie :ohmy:

Så vildt underligt ud, men det fungerede sku :P

Der var så ikke blæsere på gfx og cpu hehe, men kunne ha set sjovt ud i de første 30sek hvis der var blæsere på:P

var et ATI projekt op til en messe mener jeg...og psuen var også nedsænket i noget ikke-ledende olie.....og ja det fungerer fint...bortset fra ovennævnte ulemper.

12

tirsdag, 13. juni 2006, 00:36

Klaus Gejl fra hardinfo.dk (mener jeg i hvert fald var ham) havde engang en pc kaldet Cube som var en stor beholder med det der ikke ledende olie, men han gik væk fra det da hans HD døde efter få timers drift i olien..

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
I7 - 860@4Ghz Corsair H70
Gainward GTX470
Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
Creative SB X-Fi XtremeMusic
OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

13

lørdag, 22. juli 2006, 18:31

korrekt men ellers s? havde bundkortet nok v?ret lakeret
se her

Seneste tests og artikler

0

Logitech K830 Wireless Keyboard

Tweak.dk kaster i dag et kriti
Læs Mere

1

Logitech G402 Hyperion Fury Gaming Mouse

Det er os en stor fornøjelse a
Læs Mere

0

Enermax Hot-swap og Harddisk Enheder

I denne test skal vi ikke kun
Læs Mere

0

be quiet! Straight Power 10 - 600 watt

Du kender garanteret den tyske
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Gigabyte med nyt GeForce GTX 970 WindForce OC grafikkort

Gigabyte er klar med deres and
Læs Mere

0

Apple produkter husker nu hvor du har været

Hvis du ikke selv kan huske hv
Læs Mere

0

AMD med ny Catalyst 14.9 WHQL driver

AMD har frigivet en ny Catalys
Læs Mere

0

Microsoft har annonceret Windows 10

Microsoft tog de fleste på sen
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.