Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Det har ikke noget med casemodding at gøre, men ideen med udnyttelsen af de plexiglasstænger jeg har, kan i måske bruge til noget. Men nu kan i ihvertfald se den her
Originally posted by Stormeren
Det har ikke noget med casemodding at gøre, men ideen med udnyttelsen af de plexiglasstænger jeg har, kan i måske bruge til noget. Men nu kan i ihvertfald se den her
Men de lysdioder passer slet ikke til det ... du skulle have fundet nogle, som gav et mørkere lys (måske have blandet hvid og gul) ... sådan lyset er nu, er det desideret ubehageligt efter min meningl.
Originally posted by Stormeren
Men de lysdioder passer slet ikke til det ... du skulle have fundet nogle, som gav et mørkere lys (måske have blandet hvid og gul) ... sådan lyset er nu, er det desideret ubehageligt efter min meningl.
Lige præcis det samme tænkte jeg Hvidt lys er ikke så behageligt for øjene. Et par amber lysdioder i midten ville gøre underværker.