Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

161

fredag, 2. december 2005, 21:29

Nej jeg har bare skiftet disk i den. :D

Det er jo IBM - det kører forever.

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

162

lørdag, 3. december 2005, 13:37

Skal vi lige se hvad der er sket med mit siden starten af tråden?

Før:

Nu:

163

lørdag, 3. december 2005, 23:06

Citeret

Originally posted by Sajmon

hah nice, så har du os en pc stående på gulvet uden kabi.. hva bruger du alle de maskiner til ?

164

lørdag, 3. december 2005, 23:57

Citeret

Originally posted by Mr.Mercie

Citeret

hah nice, så har du os en pc stående på gulvet uden kabi.. hva bruger du alle de maskiner til ?

Min primære maskine er den sorte på bordet.

Maskinen på gulvet er min game server / sekundære maskine, som er uden hus på lige nu. Den bruger jeg til at teste lidt grafikkort og stuff for tiden..

IBM'en til højre er en jeg skiftede en disk i, og den hører hjemme i bilen som MP3 maskine og surf osv osv osv.. :))

IBM'en til venstre er min FTP server.

Zepto'en ovenpå kabinettet er min work bærbare.

AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

166

søndag, 4. december 2005, 02:29

Ja da. Jeg har en mobiltlf siddende fast i bilen, som desuden bruges til min alarm - så kan jeg vel lige så godt surfe over GPRS på den. Det koster 64 øre per 10MB data, så det er kun til nød. Jeg har haft systemet oppe og køre i nu 5½ måned, og startede ud med 200 kroner på taletidskortet - og den er ikke under 50 kroner endnu.

Jeg har så også WLan kort i maskinen hvis nu der lige melder sig et ledigt trådløst netværk eller et hotspot. :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Sajmon" (04.12.2005, 02:32)

167

søndag, 4. december 2005, 16:40

Citeret

Ja da. Jeg har en mobiltlf siddende fast i bilen, som desuden bruges til min alarm - så kan jeg vel lige så godt surfe over GPRS på den. Det koster 64 øre per 10MB data, så det er kun til nød. Jeg har haft systemet oppe og køre i nu 5½ måned, og startede ud med 200 kroner på taletidskortet - og den er ikke under 50 kroner endnu.

Jeg har så også WLan kort i maskinen hvis nu der lige melder sig et ledigt trådløst netværk eller et hotspot. :D

Hvilket abo er så billigt? Har også selv gået og tænkt på det men synes da tit det er pænt dyrt.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

168

søndag, 4. december 2005, 17:06

Citeret

Originally posted by SlackeR
Skal vi lige se hvad der er sket med mit siden starten af tråden?

Før:

Nu:

Du har ryddet op :T Så tror jeg da vidst også lige du har fået smækket noget vand på ? :P

169

mandag, 5. december 2005, 16:56

Citeret

Originally posted by celfa
Du har ryddet op :T Så tror jeg da vidst også lige du har fået smækket noget vand på ? :P

Lidt, men ikke helt nok.
Og ja, jeg har puttet både vand på gfx og mach1 på cpu siden.
Og gået fra mit halvlækre chieftec til et klamt enligt som er bygget til machen eller omvendt :)

170

mandag, 5. december 2005, 17:58

Mathias, jeg tror din promme bliver forkølet, du har jo pillet tøjet af den !? :P

Hehe, why er siden og fronten ikke på ? :)

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

171

mandag, 5. december 2005, 20:06

Her er mit setup:

i7 3770k 4.8ghz delidded w/ULC - MSI Z77 mPower - Corsair H80i w/ 2xNB E-loop - Corsair 16 GB 1866mhz Cas9 - GTX 780 Bios v mod/AAEIII 7v 1215/7000 - Corsair RM1000 - Fractal Define R4 w/5 x Define R2 140mm fans - Samsung 840 pro 256 GB SSD - Seagate 3TB

172

mandag, 5. december 2005, 20:25

Citeret

Originally posted by M.Beier
Mathias, jeg tror din promme bliver forkølet, du har jo pillet tøjet af den !? :P

Hehe, why er siden og fronten ikke på ? :)

Den er noget koldere sådan her. Og så er den pt sjov at stikke nallerne i :))
Men det står åbent pt fordi jeg har gang i en masse og som sagt er det noget koldere, da det frontskjold nærmest ikke slipper luft igennem..

173

mandag, 5. december 2005, 21:01

Her er mit:

Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

174

mandag, 5. december 2005, 21:17

Kommer med flere senere en dag.

175

mandag, 5. december 2005, 21:48

En lille update af mit...

176

mandag, 5. december 2005, 22:48

Citeret

Originally posted by Pejsen

Hvilket tastatur er det?

177

mandag, 5. december 2005, 23:03

sys du det er så specielt

Lian Li 2 x triple rad + 1 x dual, 3 x 120mm fans + 2 x 120mm + 3 x 120mm - Intel 2600k@4.6 1,33 vcore watercooled - 8GB Crucial ELITE ram - 450W Thermaltake SMART PSU - 1 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "hot_fifty" (05.12.2005, 23:03)

178

tirsdag, 6. december 2005, 16:32

Citeret

Originally posted by HeRo

Citeret

Originally posted by Pejsen

Hvilket tastatur er det?

Det er et Packard Bell der er utroligt kort, og passer derfor i en shuttle taske ;)

Kønt er det ikke :)

Men tak for kommentaren fifty :baby:

179

tirsdag, 6. december 2005, 17:15

Citeret

Originally posted by hot_fifty
sys du det er så specielt

Må vel have lov til at spørge :)

Hehe okaay, havde bare ikke lige set det før :)

Seneste tests og artikler

0

MSI X99S Gaming 9 AC

Frisk fra NDA bragte vi jer fo
Læs Mere

10

Intel Core i7-5960 Extreme Haswell-E

Så oprandt dagen, som vi alle
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty Z97X Killer

Her på Tweak.dk har vi allered
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Her er afløseren til Cookie Clicker

To danskere har udviklet onlin
Læs Mere

0

G.SKILL Ripjaws 4 DDR4 hukommelse runder 4000MHz

G.SKILL og Shamino har opnået
Læs Mere

0

EVGA med tre X99 bundkort til Haswell-E

EVGA har annonceret deres X99
Læs Mere

2

NVIDIA sabler prisen på deres GeForce GTX TITAN-Z grafikkort

NVIDIAs absolutte top model in
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.