Oprindeligt indlæg af BPM
mit lille rode hjørne kunne virkelig godt tænke mig et nyt skrivebord da det andet er lidt lille syntes jeg og faktisk også for lavt til mig
før brugte jeg icemat men den blev jeg tosset på også købte jeg en ordenlig måtte det virker sq noget bedre, så nu har jeg en sort icemat liggende til pynt
Oprindeligt indlæg af BPM
mit lille rode hjørne kunne virkelig godt tænke mig et nyt skrivebord da det andet er lidt lille syntes jeg og faktisk også for lavt til mig
Oprindeligt indlæg af Overgaard
Det kunne også ligne sådan en eller hvad??
Det er lige netop sådan en.
Jeg har faktisk en til højttalerne også, som minder lidt om den bare, fladere, men den står i den modsatte side.
Citeret
Oprindeligt indlæg af LeeFusZ
Er det ikke bedre at have subwooferen på gulvet?
Jeg startede med at have den på gulvet, men faktisk så var det bedre at flytte den op. Det blev bassen både mere stram af, plus lydbilledet hang bedre sammen.
Eksperimenterede lidt rundt, og den endte så der.
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "bld" (07.10.2009, 21:21)
Oprindeligt indlæg af Overgaard
Det kunne også ligne sådan en eller hvad??
Det er lige netop sådan en.
Jeg har faktisk en til højttalerne også, som minder lidt om den bare, fladere, men den står i den modsatte side.
Citeret
Oprindeligt indlæg af LeeFusZ
Er det ikke bedre at have subwooferen på gulvet?
Jeg startede med at have den på gulvet, men faktisk så var det bedre at flytte den op. Det blev bassen både mere stram af, plus lydbilledet hang bedre sammen.
Eksperimenterede lidt rundt, og den endte så der.
Okay, det lyder underligt.
Asus P8P67 PRO Asus GTX560Ti 1GB Intel Core i5 2500K || Corsair H60 Corsiar XMS3 2x4GB 1600MHz Cooler Master Silent Pro Gold 700W
Playstation 3 320GB Synology DS211 || 2x Western Digital Green 2TB Apple iPhone 4S 32GB Apple TV 2
Oprindeligt indlæg af bld
Jeg bruger den når jeg tegner i 3d. Men der skulle være en del programmer der understøtter det, plus der vist endda også er nogle spil.