Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Oprindeligt indlæg af DmK
et spørgsmål til alle jer med toweret stående på bordet irretere lydene jer ikke ? nu når de er så tæt på
Nu havde jeg pc'en til at stå på bordet med det gamle setup og nej det er faktisk ikke irreterene man vænner jeg til det rimelig hurtigt syne jeg.
Nu larmer min pc så heller ikke s meget
MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0
et spørgsmål til alle jer med toweret stående på bordet irretere lydene jer ikke ? nu når de er så tæt på
ved idle på mit gamle setup kunne jeg stort set ikke høre min pc- ved gaming overdøver
spillet/musikken den ekstra støj fra mit 8800gtx.
(antec mini P180 kabinet)
ved det nye kabinet antec 1200 - dette er mere højlydt men ikke meget mere end det gamle
antec 900. - står dog ikke på selve bordet - men ved siden af på et minibord.
(så det ikke står på gulvet og trække støv ind )
Nu havde jeg pc'en til at stå på bordet med det gamle setup og nej det er faktisk ikke irreterene man vænner jeg til det rimelig hurtigt syne jeg.
Nu larmer min pc så heller ikke s meget
gør min skam heller ikke men stadig jeg kan snildt hører lidt disk / blæser støj
MacBook Pro 13 Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3 Intel 520 S 480gb ssdApple Magic Mouse
ved idle på mit gamle setup kunne jeg stort set ikke høre min pc- ved gaming overdøver
spillet/musikken den ekstra støj fra mit 8800gtx.
(antec mini P180 kabinet)
ved det nye kabinet antec 1200 - dette er mere højlydt men ikke meget mere end det gamle
antec 900. - står dog ikke på selve bordet - men ved siden af på et minibord.
(så det ikke står på gulvet og trække støv ind )
Vil da også lige bidrage med et billede, dog ikke af mit skrivebord, men af et kammer på min vens fars plastikfabrik hvor vi tit samler nogle computere sammen, og spiller 1.6 til langt ud på natten !
Det ser sundhedsskadeligt ud, og det er det også !