Så fik jeg sku lige mit nye dekstop sæt ind af døren, Logitech DiNovo Desktop Media Laser. Det er fandme lækkert, og så følger der jo en MX1000 med, yndlingsmusen Mediapad'en er også lækker, og vildt god rækkevidde. Kan vandre rundt i hele lejligheden med det trådløse headset og skifte numre med den, ligemeget hvor jeg er. Sku lækkert!
Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600
Så er det på tide at komme med på vognen for mit vedkommende.
Der er lidt kabelrod, men det retter jeg op på, så snart jeg har fået taget mig sammen til det.
Farverne er ikke særlig gode, men billedet er dog også taget med min mobil.
Hvorfor har du taget et printscreen, i stedet for at uploade selve billed filen?
Garanteret fordi det er nemmere end at resize i Paint (medmindre man har Win7), har selv tit gjort det hvis jeg ikke lige havde et billedredigeringsprogram liggende
Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600
Oprindeligt indlæg af woyerNice tv. Spiller Bigpod'erne alene ?
Vil lige indskyde der ingen tvivl er om at dette er Minipod, se lige målene på hvor stor en Bigpod egentlig er og du vil hurtigt opdage at manden her har et MEGET stort tv møbel, taget billedet fra en meget underlig vinkel - eller at der er tale om en Minipod...
Sorry for
Men ja, hvad er de egentlig sat til, er der måske stereo forstærker i pio skærmen?
det er mini-pod, og de er sat til den inbyggede sterio Reciver (DolbyDigital) i TVet
havede ellers købt en Pioneer HD forstærker, men den var alt for stor, ragede 10cm ud af bænken, og kom i den forbindelse til at sælge min gamle NAD Reciver, men regner snart med en.. http://www.hifiklubben.dk/produkter/surr…iver_grafit.htm
ledningen i siden, sider der kun når jeg bruger høre tlf.
Sættet består af 1 fjernbetjening, 2 stk. tænd/sluk og 1 stk. lysdæmper. Der kan købes en ekstra lysdæmper og fjernbetjening. Lysdæmperen kan dæmpe almindelig glødelampe og halogenlampe fra 20-300W
ca. 200.-
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "BUGz" (01.08.2009, 17:22)
Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"
Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"