Oprindeligt indlæg af Uldar
lækker sort stil du kører. Og super lækkert skrivebord. Hvad er det for et ?
Uha jaaa, det er jo et jeg har købt for 2 år siden Den er købt hos Karup møbler her i viborg.
Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"
Oprindeligt indlæg af KamakaziChild
Så skal man skulle passe på hvor man sætter sine fingre!
Det er det godt nok, bare man sidder og spiller i 1 time så er det bare fedtet efter ens arme har hvilet på bordet
Men konen er go til at holde det rent
Jeg skal vidst ha smidt et andet billeder herind. Det gik lidt stærkt med at ta det første
Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Artisan" (30.12.2008, 11:10)
Mit, tror min tlf er ved at gå i stykker, den tager i hvert fald vildt dårlige billeder ift hvad den plejer.. Men det er heller ikke noget nyt, så er det kun 4. gang..
Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600
Oprindeligt indlæg af Brtlsn
Mit, tror min tlf er ved at gå i stykker, den tager i hvert fald vildt dårlige billeder ift hvad den plejer.. Men det er heller ikke noget nyt, så er det kun 4. gang..
ghehe den klassiske dildo lava larme det er satme kult !
MacBook Pro 13 Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3 Intel 520 S 480gb ssdApple Magic Mouse
Oprindeligt indlæg af Brtlsn
ghehe den klassiske dildo lava larme det er satme kult !
Yir Den er vildt sprød, frækt rødt lys fra den når den er tændt! Og så fungerer den udemærket som muse-ledning-holder
Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600
Oprindeligt indlæg af S.STAACK
Til skærmen er de ført igennem en kabelbakke, der sidder inde i væggen
Resten sidder i en bakke under skrivebordet/bag ved kommoden..
Der er tænkt på de små detaljer
MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0