Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

721

torsdag, 28. februar 2008, 02:41

fanme ulækkert så pænt ryddet op der er omkring jeres steder...hvor fanden er snotpapiret, colaflaskerne og cderne

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

722

torsdag, 28. februar 2008, 09:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
fanme ulækkert så pænt ryddet op der er omkring jeres steder...hvor fanden er snotpapiret, colaflaskerne og cderne

De 3 ting du nævner er netop grunden til at jeg ikke vil vise mit frem :D

HEJ! :D

723

torsdag, 28. februar 2008, 15:01

Citeret

Jeg fatter så ikke man kan leve i en svinesti ;)

724

torsdag, 28. februar 2008, 15:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af S.STAACK

Citeret

Gør jeg heller ikke... :crazyeyes: :D

725

fredag, 29. februar 2008, 04:35

Citeret

Citeret

har ikke brug for al den orden, det forvirrer min personlighed....jeg kan bedre finde ting, hvis alt ligger over det hele :)

726

fredag, 29. februar 2008, 08:18

Citeret

Citeret

Citeret

har ikke brug for al den orden, det forvirrer min personlighed....jeg kan bedre finde ting, hvis alt ligger over det hele :)

ditto

727

fredag, 29. februar 2008, 17:03

Citeret

Citeret

Citeret

Om du så synes at der er orden i rodet, så er det stadigvæk en svinesti for andre ;)

728

fredag, 29. februar 2008, 17:18

Kun et geni behersker kaos :D

MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0

Cooling ---> H2O - Dice - Ln2

729

fredag, 29. februar 2008, 20:28

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Om du så synes at der er orden i rodet, så er det stadigvæk en svinesti for andre ;)

det er så deres problem.....og svin er faktisk meget renlige dyr hvis de får lov og mulighed.

730

fredag, 29. februar 2008, 20:41

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

det er så deres problem.....og svin er faktisk meget renlige dyr hvis de får lov og mulighed.

okay så

731

søndag, 2. marts 2008, 16:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af eut@nsia
okay så

Og så er det på tide, at du skruer ned for den voldsomme mængde OT du bl.a. kommer med i denne tråd! Du kan vise billeder frem, eller kommentere på andres, men alle de one liners er simpelthen ved at tage overhånd.

732

søndag, 2. marts 2008, 18:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha

Min levestil 8)

S.STAACK -> Rod og svinesti hører så ikke sammen ;) Svinesti er en omtale for at der er beskidt - Man behøver ikke leve beskidt, bare fordi der er rodet! Tror ikke CD covers, kuglepinde, papire osv betegnes som snavs og begynder at mugne lige pludselig. Det er hvad der roder hos mig ;)

733

søndag, 2. marts 2008, 21:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Object

Citeret

Min levestil 8)

S.STAACK -> Rod og svinesti hører så ikke sammen ;) Svinesti er en omtale for at der er beskidt - Man behøver ikke leve beskidt, bare fordi der er rodet! Tror ikke CD covers, kuglepinde, papire osv betegnes som snavs og begynder at mugne lige pludselig. Det er hvad der roder hos mig ;)

Okey Hr. Ordkløver
Men trods mit forkerte ordvalg, forstod du hvad jeg mente ;)

734

søndag, 2. marts 2008, 21:55

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Object

Citeret

Min levestil 8)

Okey Hr. Ordkløver
Men trods mit forkerte ordvalg, forstod du hvad jeg mente ;)

Naaah, hvis du nu læser hvad jeg skriver, og så hvad du selv skriver, så ser du at jeg modsiger dig, og forklarer dig hvordan landet ligger ;)

735

søndag, 2. marts 2008, 22:56

Hold da op, så ligegyldig en diskution har jeg ha aldrig været med i hehe
Folk forstod hvad jeg mente med det gode gamle udtryk svinesti, og det er jeg også ret sikker på du gjorde... så hvad med vi dropper den her diskution og dette quote helvede ;)

736

mandag, 3. marts 2008, 21:19

sådan ser et normalt nørd bord ud :D

737

torsdag, 20. marts 2008, 09:15

ja så er det hvis på tide i ser en opdateret version af mit setup

738

torsdag, 20. marts 2008, 10:17

her er mit setup, billedet taget med min Nokia 3500Classic og ja billede er dårligere end normalt da jeg ik har taget filmen af kamera'et endnu, er for doven til det :boxed:

og til de nyskerig som gerne vil se hva der står under mig bord, det gør som men min server og min bass til mit Logitech Z-2300

specs på min server kan findes ved at klikke på mit signatur hvis der er nogen som kunne tænke sig mere info på den ;)

P.S. jeg har ik rodet op endnu og ja jeg roder med kabler men der gør alle nørder vel ik? :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "puma99dk|" (20.03.2008, 10:17)

739

torsdag, 20. marts 2008, 16:18

Jamen her kommer lige et enkelt af mit setup. Det er taget med mobilen så det er ikke prima kvalitet

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "FlowingLil" (20.03.2008, 16:18)

740

torsdag, 20. marts 2008, 16:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlowingLil
Jamen her kommer lige et enkelt af mit setup. Det er taget med mobilen så det er ikke prima kvalitet

Hvad er det jeg spotter, er det ikke en HTC Elf (Touch) der ligger på dit skrivebord??
-hvis det er, hvorfor har du så ikke taget billedet med dén, den har ret lysstærk optik selvom den ikke har flash (har selv sådan en sag).

DualCore Pentium :: G2030 :: 4x2GB DDR2133 :: 2x Intel520 240GB SSD RAID0 :: Asus GTX 660 TOP ::
:: X400 Passive SeaSonic :: NoFan CS-70 :: Dell 2209WA :: Mionix Naos 5000 :: Apple Pro keyboard ::

Seneste tests og artikler

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Telltale Games udvikler Minecraft Story Mode

Spilproducenten Telltale Games
Læs Mere

0

Nintendo arbejder på ny konsol

Nintendo er efter sigende på v
Læs Mere

0

Cadillac CT6 tager streaming bagspejl i brug

Sammen med kamera, der streame
Læs Mere

0

Samsung Galaxy S6 dukket op flere steder

Den nye Samsung Galaxy S6 er d
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.