Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
tak for opmærksomheden, øm i kan kun se halvdelen af den ene væg + altandør med de indbyggede skabe
vinklen og lyset er anderledes - bag bordet om aftnen/natten
billede har kosted mig 25.000.-
7.000.- for istansættelse af de indbygget skabe til mit rod + maling af vægge og afslibning/lakering af gulvet
4.000.- for bord, stol + lysdæmped lamper (5)
14.000.- for alt pc udstyret inc. skærm (alt er nyt)
tror jeg springer over blomsterne og får mig et stort billede i form af en 40" fladskærm
på den væg i ikke kan se
Så er der også update herfra - siden sidst er der lige røget en stationær ind på gulvet. Der kommer snart lidt ekstra gejl på bordet, bl.a. en omgang Z5500 og et g25 rat...
Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300
Jamen her er et billede af mit setup som det ser ud for tiden ! Mac nej tak hehe, jeg har det sq fint nok Prøv lige og læg mærke til den HTC touch der Den er kræs er den
Oprindeligt indlæg af FlowingLil
Jamen her er et billede af mit setup som det ser ud for tiden ! Mac nej tak hehe, jeg har det sq fint nok Prøv lige og læg mærke til den HTC touch der Den er kræs er den
Er nysgerrig. Har du haft en?
Mac Pro / 2*Xeon E5472 / 22GB DDR2 800MHz [ECC]
2*HP 23xi / eVGA GTX 570 / Airport Extreme / Bluetooth
2*180GB Intel 330 [RAID 0] / 2TB Barracuda Green
Logitech Solar K750 @ Magic Mouse / JBL Creature II