Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Oprindeligt indlæg af gonlaa
ja her er mit. tror bare jeg lader billederne tale for sig selv
Seriøst...
Du har vendt den køler forkert! Så kan jeg sgu bedre forstå at det er sværere at montere lortet!
[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=13605&sid=[/IMG]
E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Exxon" (26.08.2007, 21:23)
Seriøst...
Du har vendt den køler forkert! Så kan jeg sgu bedre forstå at det er sværere at montere lortet!
Du er sgu skarp, Jonas.
Mac Pro / 2*Xeon E5472 / 22GB DDR2 800MHz [ECC]
2*HP 23xi / eVGA GTX 570 / Airport Extreme / Bluetooth
2*180GB Intel 330 [RAID 0] / 2TB Barracuda Green
Logitech Solar K750 @ Magic Mouse / JBL Creature II
Oprindeligt indlæg af Bullfaegter
Må da også hellere smide et billede af mit, nu jeg er igang
Hej hov, det ligner da en NAD HTR-2 der ligger lige der..
Hvad styrer du med den?
Gemmer der sig noget Hi-Fi et sted
Du er da ikke nem at snyde
Den styrer en C325BEE, en C521BEE og til sidst en T515. Mine højtalere er et par Koncept fra Dali, ikke topmodellen, men det er rigeligt til mine behov.
Citeret
Oprindeligt indlæg af dB1
Lækkert setup ellers
Takker. Dit setup ser nu også ganske lækkert ud
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bullfaegter" (27.08.2007, 13:48)
Seriøst...
kan du ikke se ideen i at den vender som den gør...
men ellers så skal jeg nok forklare det
altså grunden til at jeg har vendt den med blæseren ned af er at jeg jo på den måså kan få lavet udsugning via min psu
Den styrer en C325BEE, en C521BEE og til sidst en T515. Mine højtalere er et par Koncept fra Dali, ikke topmodellen, men det er rigeligt til mine behov.
Åh åhh...
Jeg håber ikke at du spiller festhøjt fra tid til anden på dine Concept 6'ere som anlæget står der, din forstærker får jo ingen luft...
Byt rundt på CD og amp og så kan det liiige gå (så er der lidt luft for oven den kan køle sig lidt med) - ville være så dumt at skulle undvære den fordi termo sikringen er sprunget (bare et godt råd)
Åh åhh...
Jeg håber ikke at du spiller festhøjt fra tid til anden på dine Concept 6'ere som anlæget står der, din forstærker får jo ingen luft...
Byt rundt på CD og amp og så kan det liiige gå (så er der lidt luft for oven den kan køle sig lidt med) - ville være så dumt at skulle undvære den fordi termo sikringen er sprunget (bare et godt råd)
Hmm, det lyder ikke helt tosset. Jeg vil prøve, som du siger, at bytte om på CD og amp og se hvor hot det bliver.
Egentlig har jeg jo plads nok i mit Ikea-bord til at CD'en kan få et "rum" for sig selv. Det ser bare ikke lige så nice ud