Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Haha.. Okay, jeg tog fejl.. Nu bliver det sgu ikke værre
Jeg vil også have nyt værelse.
Hehe har da lige smidt 1 hel sort sæk ud med ragelse der lå på bordet. Og gået ud med alt opvask. Alle de cd/dvd skiver du kan se er nogle jeg skal sælge til nogle venner i morgen. De står der bare lige fordi jeg havde pakket dem efter "ordre".
Kommer med billeder af hele værelset når jeg har fået trukket kabler, printet plakater osv.
Oprindeligt indlæg af celfa
Hehe har da lige smidt 1 hel sort sæk ud med ragelse der lå på bordet. Og gået ud med alt opvask. Alle de cd/dvd skiver du kan se er nogle jeg skal sælge til nogle venner i morgen. De står der bare lige fordi jeg havde pakket dem efter "ordre".
Kommer med billeder af hele værelset når jeg har fået trukket kabler, printet plakater osv.
Nice nok..
Oprydning er altid godt ! Rigtig rart bagefter..
Burde måske selv prøve en gang..
EOS 400D|Sony PlayStation 3|Noka 8600 aka Luna|Skullcandy Hesh På vej:Apple iPod touch|Ultimate Ears super.fi 5 Pro
Oprindeligt indlæg af Maverick
Kan det passe jeg er den eneste på tweak der bruger en Mac?
IMG- Maverick' fede iMac -IMG
Nej, du er ikke alene
(har ud egentlig haft problemer med din nye iMac - da nogle har prob.'s med skærmen etc.?)
Har haft Mac (Apple) siden jeg var 4 (har arvet min onkels aflagte)
Men har da selv købt en Powerbook G4 17" & nu har jeg en lille Macbook, som kan slæbes med på HTX hver dag.
Nå men, her er så mit setup (næsten som det ser ud nu):
Skrivebord
Forskellige til ekstra ting er bestilt, men applestore har dem ikke hjemme. Bl.a. Griffin Elevator, alu keyboard etc.
iPhone
Dog har jeg solgt min 8gb iPhone - den var ellers ret fed
Men den havde forskellige mangler/begrænsninger, og syntes jeg at det var mange penge at have i en ikke helt perfekt mobiltelefon...
Så jeg venter pænt på en DK version, som er fri for de forskellige børnesygdomme etc. ( nu har jeg prøvet en US iPhone, og kan godt vente til en rigtig (hvis der kommer en) DK version ankommer))
Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Bizzz" (29.09.2007, 19:59)
(har ud egentlig haft problemer med din nye iMac - da nogle har prob.'s med skærmen etc.?)
Men har da selv købt en Powerbook G4 17" & nu har jeg et lille monster af en Macbook, som kan slæbes med på HTX hver dag
Men den havde forskellige mangler/begrænsninger, og syntes jeg at det var mange penge at have i en ikke helt perfekt mobiltelefon...
Så jeg venter pænt på en DK version, som er fri for de forskellige børnesygdomme etc. ( nu har jeg prøvet en US iPhone, og kan godt vente til en rigtig (hvis der kommer en) DK version ankommer))
Hvad er der "monster" over en 13" MacBook?
EOS 400D|Sony PlayStation 3|Noka 8600 aka Luna|Skullcandy Hesh På vej:Apple iPod touch|Ultimate Ears super.fi 5 Pro
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Spyro" (29.09.2007, 19:14)
Der var trods alt en lille smily til slut - det var ironisk (kunne self. have sat citationstegn/gåseøjne "", men syntes ikke at det var nødvendigt, da der var et lille "fnis" til slut)
Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bizzz" (29.09.2007, 20:00)
Der var trods alt en lille smily til slut - det var ironisk (kunne self. have sat citationstegn/gåseøjne "", men syntes ikke at det var nødvendigt, da der var et lille "fnis" til slut)
Dog er der da alligevel lidt{gåseøje, ", citationstegn} monster {gåseøje, ", citationstegn} over den, da der sidder 3 gb ram i...
Spurgte jo også bare. For jeg syntes ikke det var sjovt.
3 GB gør den egentlig heller ikke noget til monster.. men fint, fint.
Og ja, der er selvfølgelig en sub til de 2 sattelitter, men den er gemt fint væk sammen med forstærkeren
Så bliver det da næsten ikke mere nørdet..
Jo? - hvis du kunne se de 2 laptops, der står bag kameraet ..
- ej, hvad nørdet er der i mit setup?
Bruge et 42" til sin workstation??
Der ville jeg nu nok foretrække en 24" bed federe opløsning istedet
En federe opløsning? Hmm.. Altså det bliver jo ikke ret meget bedre end WUXGA, jo der er selvfølgelig QXGA, men så er vi jo begrænset til 30" paneler :\..
- Og ja, bruger den også som TV; ser jo oftest TV fra computeren
Oprindeligt indlæg af Maverick
Kan det passe jeg er den eneste på tweak der bruger en Mac?
IMG- Maverick' fede iMac -IMG
Nej, du er ikke alene
Men har da selv købt en Powerbook G4 17" & nu har jeg en lille Macbook, som kan slæbes med på HTX hver dag.
Skrivebord
Forskellige til ekstra ting er bestilt, men applestore har dem ikke hjemme. Bl.a. Griffin Elevator, alu keyboard etc.
iPhone
Altid rart med lidt selskab
Jeg har ikke haft nogen problemer med min. Ville godt have haft en Macbook, men syntes de er for dyre ift. hvad man får. Jeg er nu også godt tilfreds med min Lenovo, som også er ret lille..
Mac Pro / 2*Xeon E5472 / 22GB DDR2 800MHz [ECC]
2*HP 23xi / eVGA GTX 570 / Airport Extreme / Bluetooth
2*180GB Intel 330 [RAID 0] / 2TB Barracuda Green
Logitech Solar K750 @ Magic Mouse / JBL Creature II
Jeg har ikke haft nogen problemer med min. Ville godt have haft en Macbook, men syntes de er for dyre ift. hvad man får. Jeg er nu også godt tilfreds med min Lenovo, som også er ret lille..
Den er godt nok også fiks den Lenovo! Det er da sådan lidt ála IBM, ikke?
Hvor de to dele af laptop'en "overlapper" hinanden lidt.
Lenovo købte IBM´s afdeling for laptops for et par år siden. Og, jo, den ligner en IBM, bortset fra den er sølvfarvet uden på, og mangler den lækre track-point, som er på min gamle TP A-31.
Mac Pro / 2*Xeon E5472 / 22GB DDR2 800MHz [ECC]
2*HP 23xi / eVGA GTX 570 / Airport Extreme / Bluetooth
2*180GB Intel 330 [RAID 0] / 2TB Barracuda Green
Logitech Solar K750 @ Magic Mouse / JBL Creature II
ja i får en lille opdatering af mit setup når mit kabinet er færdigt til jeg kan flytte mit hw ind i det.
men indtil videre er mit motherboard bare monteret på en motherboard tray på mit skrivebord da jeg ikke har et eneste kabinet stående. faktisk lidt trælst. men jeg overlever det nok. men tilgengæld er der jo en stor mulighed for lid OC og benching. DOG kun luftkøling
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "eut@nsia" (30.09.2007, 20:22)