Originally posted by hot_fifty
shuttle jo... de er nice nok så længe man kan "nøjes " med det
Hvad mener du..?
Du kan ikke få shuttle op i samme ydelse som en highend computer... Og så er man begrænset i HW udvalg, men lækre er de mht. layout
Øhh, hvis jeg nu skiftede CPU og gfx ud med FX60 og 7900GT(X) ville det så være low-end fordi det faktisk kan være i et kabinet?
Ehm, tjek mobo muligheder til shuttle...
The thrill of XtremeClocking (how it feels): take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.
Hvad mener du..?
Du kan ikke få shuttle op i samme ydelse som en highend computer... Og så er man begrænset i HW udvalg, men lækre er de mht. layout
Øhh, hvis jeg nu skiftede CPU og gfx ud med FX60 og 7900GT(X) ville det så være low-end fordi det faktisk kan være i et kabinet?
Ja... Min understøtter FX...
Ja, men det betyder ikke det er godt
EDIT:
Min pointe er, mobo's er ikke så gode som dem til "rigtige" computere
The thrill of XtremeClocking (how it feels): take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "M.Beier" (26.05.2006, 23:52)
Hvad mener du..?
Ja... Min understøtter FX...
Ja, men det betyder ikke det er godt
EDIT:
Min pointe er, mobo's er ikke så gode som dem til "rigtige" computere
Min pointe er bare at vi ikke bliver enige. Der findes jo ikke en officiel skala der indikerer på hvilket stadie en given PC er.
Vi er jo alle forskellige (heldigvis). Du kan lide at have din PC spredt ud på x m2 og jeg at den er pakket lidt lækkert ind.
Mac Pro / 2*Xeon E5472 / 22GB DDR2 800MHz [ECC]
2*HP 23xi / eVGA GTX 570 / Airport Extreme / Bluetooth
2*180GB Intel 330 [RAID 0] / 2TB Barracuda Green
Logitech Solar K750 @ Magic Mouse / JBL Creature II
Nye
jeg har slukket skærmen da jeg ellers ikke kunne ta et billede da skærmen er alt for skarp også blivere billedet helt mørkt ligsom på det første,
og center højtalleren er blevet skruet på væggen nu så den sorte kas bag skærmen er væk og det er bare nice
Og s? venter jeg p? 7950 GX2, til mit ThermalTake VA3000.
Ved godt der er lidt rodet i mit Antec kabinet, det er fordi jeg har planer om at k?be endnu et DFi SLI-DR eller Ultra-d og s? gider jeg ikke til at g?re det hele p?nt.
Dette indlæg er blevet redigeret 7 gange, senest redigeret af "XmuZz" (21.07.2006, 19:15)
Uha.. sådan her har mit "skrivebord" (køkkenbord faktisk ) set ud de sidste par uger mens jeg har været på ferie ved min far. Senere idag når jeg kommer hjem smider jeg også lige et billede op af mit vante skrivebord
har haft det samme, nu er jeg på vognvognen og derfor er CM Stacker ideel til det
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
I anledningen af at tråden blev bragt til live igen, og jeg har lavet lidt mindre ændringer i min opsætning kommer her nogle billeder fra mig. Mit kamera er noget crap, i know, men gider ikke købe nyt pt
Bordet... den Nokia Libresse I lige kan skimte er IKKE min Min egen er bare til reparation. :/
Det er så underbordet. Der er kabelrod så det siger spar to... skal have fixet noget med strips på et tidspunkt, for dét dér er for meget.
Min computer uden blitz. Crappy bulet Antec premod kabinet... har fortrudt at jeg har købt det, men var sq glad nok i starten. Skal snart til at modde et Chieftech, men det kommer der mere om til den tid.
Der har jeg pilt siden af - der er heller ikke kabel orden, men det virker, og så er det godt!
edit:
Lige en tilføjelse - Nogen der vil købe en tordenflue koloni inkl skærm?
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Nicky" (31.07.2006, 00:33)
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
Zlinky er det en Fladskærm eller CRT
Det er den der står på mit bord... den har 7 tordenfluer inden i sig
Jeg fik en enkelt i min fladskærm for nogle dage siden. Den dør selvfølgelig derinde. Rådne dyr. Men fint nok. Jeg tror simpelthen den var blevet så knastør pga. varmen at da jeg lige bankede over den på skærmen faldt den ned Har du prøvet det? Min er ihvertfald væk nu
Edit: Du siger du har 7 i den men du har markeret 8 på sidste billede
Edit igen: Bare mig der ikke kan tælle. Fuck it
Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600
Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Brtlsn" (31.07.2006, 02:46)