Originally posted by mrflashbag
2. hvis du havde været fornuftig havde du solgt i hvert fald 2 af computerne og købt en fladskærm...
Vi er nogen der ikke vil have fladskærm Jeg er da glad for min 21" CRT og vil satme ikke af med den.. Fik en 19" Fladskærm gratis af min bror uden fejl osv for noget tid siden, og den ligger under sengen..
CRT FTW!!!
Intet system pt.
Bygger Conroe så snart G80 coren er på banen ;)
2. hvis du havde været fornuftig havde du solgt i hvert fald 2 af computerne og købt en fladskærm...
Vi er nogen der ikke vil have fladskærm Jeg er da glad for min 21" CRT og vil satme ikke af med den.. Fik en 19" Fladskærm gratis af min bror uden fejl osv for noget tid siden, og den ligger under sengen..
CRT FTW!!!
Hvorfor vil du ikke bruge TFT skærme?
Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600
kan ikke rigtig se det "smarte" ved at have 4 computere. du arbejder max ved 2 af gangen. hvilket jeg har konkluderet...
1. du har en super kraftig computer, hvad fanden skal du så med 3 andre...
Ja præcis.. eller sælg alle sammen og køb en ULTRA gaming computer..
AMD Athlon 64 3000+ | Asus K8V-SE/DELUXE | 512MB Elexir PC3200 + 1024 Geil value PC3200 | Galaxy Nvidia Geforce 6800GT
| NorthQ Super silent 400Watt psu | NorthQ Alian kabinet | Maxtor 160 S-ata | 80GB Wester Digital Ata | Logitech MX1000 | Black Icemat | Cycon tastatur | DELL 20" widescreen
CRT FTW!!!
Så kan du jo sagtens sende den videre til mig Jeg skal nok betale porto
Macbook 13,3" Canon EOS 400D, Playstation 3, Xbox 360 Elite
Sådan så det ihvertilfælde ude igår, nye look ikke afgjort endnu, men kommer pics imorgen af hvorn det bliver til 24/7
The thrill of XtremeClocking (how it feels): take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.
Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "M.Beier" (29.04.2006, 03:10)
shuttle jo... de er nice nok så længe man kan "nøjes " med det
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
Originally posted by hot_fifty
shuttle jo... de er nice nok så længe man kan "nøjes " med det
Hvad mener du..?
Han er bare fræk, og ryger på jorden ved lejlighed
Nej, tror bare han mener det er fint nok hvis man kan leve uden et mega-skur og vandkøling.
Jeg har selv lige haft et set-up næsten magen til Hot-Fifty (se tidligere post i tråden), men besluttede mig for at skifte det ud med det jeg har nu - dét har jeg absolut ikke fortrudt.
Mac Pro / 2*Xeon E5472 / 22GB DDR2 800MHz [ECC]
2*HP 23xi / eVGA GTX 570 / Airport Extreme / Bluetooth
2*180GB Intel 330 [RAID 0] / 2TB Barracuda Green
Logitech Solar K750 @ Magic Mouse / JBL Creature II