Originally posted by Marquis
Så er der billeder af mit nye værelse, med dertil "hjemmelavet" hjørnebord Købte en MDF plade i tømmerhandelen til 200,- og så nogle ben, og så fik jeg min bror til at skære den ud på sådan en CNC. Har så malet den med en halv blank sort maling. I alt har det kostet lige omkring de 1k, uden arbejdstimer I må undskylde kvaliteten, da de er taget med min mobil.
#
#
Ualmindeligt fedt bord. Rodet skal jeg undlade at kommentere....
Rodet, årh må jeg være fri Aj, hehe. Jeg skal lige ha' lidt ordnet på et tidspunkt, blandt andet flyttet forstærkeren, trukket kabler rundt i kabelkanaler ( som jeg skal have sat op .. ) Ville gerne tage et bedre billede af bordet closeup, men har kun lige mobil-cam.
*Tog lige et close-up af bordet.
Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "JakobPP" (04.01.2006, 14:09)
Så er der billeder af mit nye værelse, med dertil "hjemmelavet" hjørnebord Købte en MDF plade i tømmerhandelen til 200,- og så nogle ben, og så fik jeg min bror til at skære den ud på sådan en CNC. Har så malet den med en halv blank sort maling. I alt har det kostet lige omkring de 1k, uden arbejdstimer I må undskylde kvaliteten, da de er taget med min mobil.
#
#
Rodet, årh må jeg være fri ) Aj, hehe. Jeg skal lige ha' lidt ordnet på et tidspunkt, blandt andet flyttet forstærkeren, trukket kabler rundt i kabelkanaler ( som jeg skal have sat op .. ) Ville gerne tage et bedre billede af bordet closeup, men har kun lige mobil-cam.
Nej....hehe
Mac Pro / 2*Xeon E5472 / 22GB DDR2 800MHz [ECC]
2*HP 23xi / eVGA GTX 570 / Airport Extreme / Bluetooth
2*180GB Intel 330 [RAID 0] / 2TB Barracuda Green
Logitech Solar K750 @ Magic Mouse / JBL Creature II
#
#
Rodet, årh må jeg være fri ) Aj, hehe. Jeg skal lige ha' lidt ordnet på et tidspunkt, blandt andet flyttet forstærkeren, trukket kabler rundt i kabelkanaler ( som jeg skal have sat op .. ) Ville gerne tage et bedre billede af bordet closeup, men har kun lige mobil-cam.
Nej....hehe
Nice, men jeg ville alligevel ha' rodet det til igen efter en time, hvis jeg lavede sån en orden. Thats just my nature Men nogen gange når det bliver _for_ rodet, så ta'r jeg godtnok lige og sorterer lidt i skidtet.
Undskyld for at lyset ikke kunne blive bedre, men der er ikke meget lys herude. Så jeg tager nok et billede mere imorgen inden jeg tager til lan. Der burde der hvert fald være lidt bedre lys.
Macbook 13,3" Canon EOS 400D, Playstation 3, Xbox 360 Elite
The thrill of XtremeClocking (how it feels): take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "M.Beier" (16.01.2006, 18:36)