Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 11. september 2005, 19:08

Jeg har lige lavet mit nyeste projekt CTB, som er en Casemodders Test Bench.
I kan se den under her hvis i har lyst, og måske skulle have lyst til at lave en selv.
Det er et værktøj til test af elektroniske dele og hardware, som er samlet i en box.

http://www.stormeren.dk/article_view.php?id=71

www.stormeren.dk

Få nyeste opdates omkring mine projekter på facebook sitet "Stormeren"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Stormeren" (11.09.2005, 19:11)

2

søndag, 11. september 2005, 19:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af Stormeren
Jeg har lige lavet mit nyeste projekt CTB, som er en Casemodders Test Bench.
I kan se den under her hvis i har lyst, og måske skulle have lyst til at lave en selv.
Det er et værktøj til test af elektroniske dele og hardware, som er samlet i en box.

http://www.stormeren.dk/article_view.php?id=71

GREAT job der, skal vidst have lavet en selv også.

Intel Core2Duo E6600
Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
Asus P5K-E
BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
250gb WD disk
200gb Samsung disk
Samsung 226BW 22" Widescreen
Logitech G15 v2
Razer Diamondback Plasma Limited Edition

3

søndag, 11. september 2005, 19:15

netop.... jeg kan slet ikke forstå hvordan jeg har kunne undvære denne her i de 2 år jeg har casemoddet. :D

www.stormeren.dk

4

søndag, 11. september 2005, 19:36

Jeg har ikke så meget at bruge sådan en til :) Har en helt fin laboratoriestrømforsygning - går fra 0 - 30V 2A

Men fin guide da. Synes bare det er lidt for meget med blåt kraftig lys som du altid bruger - lidt forskelligt ville være fint, eller slet ikke noget.

5

søndag, 11. september 2005, 19:39

Fedt man, har tit tænkt på om man ikke kunne lave en eller anden tester, for jeg bruger nemlig også en gammel PSU og kortslutter den for at teste blæsere osv.

Men er desværre ikke så god til electronik, så har aldrig selv prøvet på at lave noget, men mon ikke jeg kan lave en 5v/7v/12v molex tester, samt 3pin.

Total fed ide :clap: syndes nu også looket er fedt nok.

6

søndag, 11. september 2005, 19:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^
Jeg har ikke så meget at bruge sådan en til :) Har en helt fin laboratoriestrømforsygning - går fra 0 - 30V 2A

Men fin guide da. Synes bare det er lidt for meget med blåt kraftig lys som du altid bruger - lidt forskelligt ville være fint, eller slet ikke noget.

for meget lys, tja, jeg kunne ikke lige lade være. Men en laboratoriestrømforsyning er dyr, og med kun 2A kan den ikke engang trække den Sunon 120mm blæser jeg har, samt du kan ikke bruge den til at teste USB og vandkøling med.
Så med det i øje, så er det et billigt og på mange måde bedre alternativ det her.

www.stormeren.dk

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Stormeren" (11.09.2005, 19:41)

7

søndag, 11. september 2005, 19:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Stormeren

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

for meget lys, tja, jeg kunne ikke lige lade være. Men en laboratoriestrømforsyning er dyr, og med kun 2A kan den ikke engang trække den Sunon 120mm blæser jeg har, samt du kan ikke bruge den til at teste USB og vandkøling med.
Så med det i øje, så er det et billigt og på mange måde bedre alternativ det her.

Jeg har trukket store blæsere - også med mere end 2A.
USB er intet problem, har jeg også testet før ;)

Dyr? Tja de kan fåes fra 800kr. op til flere tusind. Min har kostet 1500kr. men er det eneste rigtige når man alligevel roder med elektronik.

8

søndag, 11. september 2005, 20:30

tja, og min har kostet ca. 25-30kr i Sleeving, 50kr for kassen, 24 kr for dioder og resten var noget jeg havde fået gratis fra forskellige steder.Så for ca. max 100kr, har jeg nu en som kan teste alt det jeg har brug for at kunne teste, og så har jeg henholdsvis 15A og 26A til rådighed :D

Jeg ved godt hvad jeg stadig ville foretrække at bruge mine penge på. Dioderne uden modstand, er det eneste jeg nu ikke kan teste på denne her, men til det bruger jeg alligevel et lille fladt batteri, så det var med vilje jeg ikke gjorde det muligt at teste dem også.

BTW så trækker den Sunon op til 6A :D

www.stormeren.dk

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Stormeren" (11.09.2005, 20:31)

Seneste tests og artikler

0

Intel Core i7-5960 Extreme Haswell-E

Så oprandt dagen, som vi alle
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty Z97X Killer

Her på Tweak.dk har vi allered
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere

1

AMD R7 Series SSD 240 GB

AMD har i samarbejde med OCZ u
Læs Mere
Seneste nyheder

1

NVIDIA sabler prisen på deres GeForce GTX TITAN-Z grafikkort

NVIDIAs absolutte top model in
Læs Mere

0

Nintendo annoncerer Mario Kart 8 DLC Track Packs

Nintendo har annonceret, at de
Læs Mere

1

AMD FX-8370 overclocked til 8722MHz

Den finske overclocker The Sti
Læs Mere

0

Vind et bundkort hvis vi runder 2000 på Facebook

En spændende dag på Tweak.dk o
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.