Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

Jydekasper

Gæst

1

tirsdag, 9. august 2005, 14:32

Jaah jeg har nu bestemt mig for at købe et kabinet og prøve og casemodde det selv... Det er første gang jeg prøver det så har ikk rigtig nogle forslag til hvordan det skal se ud... Så jeg håbede på at i evt kunne smide nogle forslag, tegne jeres forslag på billederne eller smide en guide...

[IMG]http://www.whitehat.dk/brugere/fileman/?dir=[/IMG]

[IMG]http://www.whitehat.dk/brugere/fileman/?dir=[/IMG]

Jydekasper

Gæst

2

tirsdag, 9. august 2005, 14:33

3

tirsdag, 9. august 2005, 15:12

det er det store problem..for vores ideer er noget vi kan lide...og muligvis kan du lide noget helt andet :)

de fleste ville starte med en plexi rude og holde sig til nogle få farvekombinationer mht lysdioder og UV reaktive sleevings.

selv kan jeg godt lide gul sleeving og blå dioder...og så nogle UV rør.....

at modde en låge så det er nemt at komme til lige bag cpu og chipsæt på bundkort kan også være en god ide hvis man vil skifte kølerne en dag...så skal man ikke have en masse ud.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

Jydekasper

Gæst

4

tirsdag, 9. august 2005, 15:18

Jeg har os tænkt mig og sætte en plexi glas rude i og så evt et logo på plexi glasset... Køber nogle dioder men ved ikk om de skal sidde indvendi eller udvendig?

i 4 forskellige farver med en kontakt til hver farve men hvor køber jeg li 100 dioder og de der "sølv pinde" kontakter?

Oss evt nogen der kan komme med et fedt forslag til et logo?

5

tirsdag, 9. august 2005, 15:29

4 forskellige farver bliver imo aldrig pænt...har selv eksperimenteret.........1 farve dioder UV katode og 1 farve UV reaktivt.......grøn/gul ser også flot ud og rød og grøn....

700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

Jydekasper

Gæst

6

tirsdag, 9. august 2005, 15:43

Okay? Har du nogle billeder og evt forslag til hvordan det skal sættes op?

Og hvilken farve ska jeg male propellen for at det virker bedst i rød og grøn uv lys?

7

tirsdag, 9. august 2005, 16:42

som han også selv har sagt tideliger oppe, så skal du selv tænke lidt over hvad du gerne vil ha, ikke hvad vi vil ha du skal gøre ;)

med sådan et kabinet kan du jo gøre ALT, men man kan altid starte med at smide rude i og ryde op i kabler som han også sagde, men det ser jeg ikke som et mode, et mode er hvor du laver så meget om på selve kabinettede så muligt og holder det pænt, Her er en hjemmeside med 1 af verdens beste mod'er, der kan du få en del ider ;)

http://www.bit-tech.net/modding/

Den her side er også go, det er en tysk knægt som er Ret så go til det med at mode, også mange gode ider der fra!
http://www.plexmod.de/index.php?action=benny/bs601/01

Så se at komme igang ;) og vis os hvad du kan

:thumbsup:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Toby" (09.08.2005, 16:46)

8

tirsdag, 9. august 2005, 17:43

et counter-strike logo...heh :cheers: :dance:

AMD Athlon 64 3000+ | Asus K8V-SE/DELUXE |
512MB Elexir PC3200 + 1024 Geil value PC3200 | Galaxy Nvidia Geforce 6800GT
| NorthQ Super silent 400Watt psu | NorthQ Alian kabinet | Maxtor 160 S-ata |
80GB Wester Digital Ata | Logitech MX1000 |
Black Icemat | Cycon tastatur | DELL 20" widescreen

Jydekasper

Gæst

9

tirsdag, 9. august 2005, 18:03

Amen Angelus du er sku da for nice...
Mange tak for indlaget...

Hmm jaah et counter strike logo ville ikk være helt dårligt men vil ikk have det originale logo det er for kedeligt sys jeg...

10

tirsdag, 9. august 2005, 19:14

kig på cases i tweak casemodding section evt......der er masser af inspiration at hente.

11

tirsdag, 9. august 2005, 20:04

Ja kig dig lidt omkring.. Men idé kunne måske være noget maling. og sleeving af kabler er jo en hver casemodders must.

12

tirsdag, 9. august 2005, 21:46

...Og her kan du finde hjælp og inspiration til alt det basale.... www.casemodding.dk fin side.

13

tirsdag, 9. august 2005, 22:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris
...Og her kan du finde hjælp og inspiration til alt det basale.... www.casemodding.dk fin side.

Er du admin der inde eller sådan noget, for jeg syntes ( sorry jeg siger det ) at det er en ret så dårlig side :/ De har ikke opdatert den i 100år og alt muligt, bare min mening...

Og så det der med med at smide en vindu i og sætte et cs logo på... det er da for lame hehe, alle kan købe et klistermærke og klister det på ens rude, og det er ikke fedt, det ser for thansen agtig ud ;)

:thumbsup:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Toby" (09.08.2005, 22:17)

14

tirsdag, 9. august 2005, 22:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af Angelus

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris

Er du admin der inde eller sådan noget, for jeg syntes ( sorry jeg siger det ) at det er en ret så dårlig side :/ De har ikke opdatert den i 100år og alt muligt, bare min mening...

Og så det der med med at smide en vindu i og sætte et cs logo på... det er da for lame hehe, alle kan købe et klistermærke og klister det på ens rude, og det er ikke fedt, det ser for thansen agtig ud ;)

Næh, jeg er ikke admin. derinde, men det er IMO, en fin side til alt det basale. Der er gode guides til udskæring til vinduer, blowholes og bærehåndtag. Plus male guides osv....Så selv om det ikke er helt nyt, er det stadigvæk aktuelt og så synes jeg det er nogle sjove og informative guides med masser af billeder....

Jydekasper

Gæst

15

onsdag, 10. august 2005, 15:13

Hej

Jeg har nu fundet ud af hvordan siden skal se ud og nu skal jeg bare have fundet ud af hvor man kan købe alle tingene har næsten alt på plads og ska nok li få smidt nogle billederne ind når jeg engang får de ting jeg ska have bestilt...

16

mandag, 15. august 2005, 12:56

Citeret

Den her side er også go, det er en tysk knægt som er Ret så go til det med at mode, også mange gode ider der fra!
http://www.plexmod.de/index.php?action=benny/bs601/01

Han er pænt gal ham Benny ! :o For silvan da !

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.