Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 2. juli 2005, 16:49

Hej casemoddere

Eftersom jeg går ud fra at de fleste af jeg ved hvad der skal ske når man skal behandle træ, metal o.lign, så spærger jeg nu jer...

Jeg vil gerne have et par Dali Suite 2.8 højttalere, men de fås desværre kun i kirsebær og sølv! :-( At male dem i sort pianolak kunne være fedt, men hvordan går man? Eller skal jeg få det gjort prof.?

Vente spændt!

2

lørdag, 2. juli 2005, 17:23

Pil selve højttalerne ud af kabinettet og derefter mal skidtet i den farve du vil have ;)

Smid gerne nogle billeder når du er færdig :P

3

lørdag, 2. juli 2005, 18:36

Tal evt. med en forhandler om hvorvidt han kan få dem malet fra fabrikken i sort..

Lian Li V2000B - HX1000W
DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
måske en MD20 til salg

4

lørdag, 2. juli 2005, 21:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af teko
Tal evt. med en forhandler om hvorvidt han kan få dem malet fra fabrikken i sort..

Har allerede skrevet til Dali for at høre hvorvidt de kunne gøre det for mig :)

Problemet er hvis jeg ikke kan få fabrikken til det, så ryger garantien hvis de skal skilles ud :-(

Men kan jo øve mig på nogle gamle højttalere... :) Og så skal der nok komme nogle billeder :D

5

søndag, 3. juli 2005, 01:44

hmm....

du går ned til forhanlderen af højtalerne, og så forklarer du ham sagen. så kan han nok skille dem ad, og så lade dig få kabinettet med hjem, og så kan du male det.

husk at slib ALT lak af, og sørg for at rengør træet ordentligt efter slibningen... så starter du med 3/6 lag TYNDE lag grunder, og så 3/6 lag ULTRAtynde lag farve.

og så hellere give det lidt for lidt, og så et ekstra tyndt lag.

på den måde opnår du det bedste resultat.

det samme gælder self for lakken.

vil meget gerne se pix af det du får lavet :)

6

søndag, 3. juli 2005, 03:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ
hmm....

du går ned til forhanlderen af højtalerne, og så forklarer du ham sagen. så kan han nok skille dem ad, og så lade dig få kabinettet med hjem, og så kan du male det.

husk at slib ALT lak af, og sørg for at rengør træet ordentligt efter slibningen... så starter du med 3/6 lag TYNDE lag grunder, og så 3/6 lag ULTRAtynde lag farve.

Ja, tror det bliver i ferien det bliver lavet... det tager jo nok det meste af en weekend, måske en uge endda... :p

7

søndag, 3. juli 2005, 15:25

Har faktisk en ven der har fået dem lavet i en anden farve af Dali.. Kan ikke lige huske højttaleren!
Det kostede vidst 1K eller sådan, men det er sgu pengene værd! 8)

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

8

søndag, 3. juli 2005, 15:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Puggen

Citeret

hmm....

Ja, tror det bliver i ferien det bliver lavet... det tager jo nok det meste af en weekend, måske en uge endda... :p

nu er der ikke så langt fra skive (hvor jeg bor) til rødkærsbro, så kunne godt for en lille mønt komme ned og hjælpe hvis det er noget du er intra i?

Ellers skal du huske at bruge den tid det tager for at få et ordentligt resultat, har selv været for utålmodig, hvilket har givet nogle ret triste resultater.

og hvis du kommer til at klatte med farven, så skal du skynde dig at tage en ny dåse maling, og så give det ene tynde lag efter det andet oven på. Det ser så træls ud bagefter med klatter.

9

søndag, 3. juli 2005, 18:30

Citeret

og hvis du kommer til at klatte med farven, så skal du skynde dig at tage en ny dåse maling, og så give det ene tynde lag efter det andet oven på. Det ser så træls ud bagefter med klatter.

Klatte med farven??

Skal nok lige sige til, hvis jeg får brug for noget hjælpe :) Tak for tilbudet i hvert fald :D

Seneste tests og artikler

0

BitFenix Prodigy M

Vi skal i denne test tage et n
Læs Mere

0

ASUS ROG Crossblade Ranger FM2+

ASUS Republic of Gamers er jo
Læs Mere

95

Stor AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Argon BT-2 Bluetooth receiver

Med fremmarchen af musikstream
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Call of Duty: Advanced Warfare kommer ikke til Wii U

Sledgehammer Games har bekræft
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Note 3 Neo får KitKat

Samsung er begyndt at rulle Go
Læs Mere

0

Artikel: Filmpremierer uge 34

Tweak.dk tager igen i denne ug
Læs Mere

0

HTC One M8 For Windows smartphone er officiel

HTC har officielt annonceret d
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.