Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 22. juni 2005, 14:19

ja det blir jo noget af et arbejde. men jeg glæder mig til at se pics ;)

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

22

onsdag, 22. juni 2005, 15:30

Det lyder kool nok...
Så må vi håbe at du kan nå at blive færdig så du kan være med i "Casemodd 2005"... Jo flere, jo bedre...

23

tirsdag, 5. juli 2005, 19:09

det kommer nok til at tage maget længer tid med at lave det mod der er problemer med verktøj som går i stykker hele tiden og osv... men jeg kan fortælle så meget at jeg har fået savet det ud og det er lavet af lim træ så det ikke kommer til at flække.... men jeg ved ikke hvornår det bliver færddigt

24

onsdag, 6. juli 2005, 15:39

Må man lige se din paint tegning? :))

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

canon eos 400d \ tamron 17-50mm

25

onsdag, 10. august 2005, 10:29

ja det kommer til at tage mega langt tid for at få det lort færdigt mine værktøjer bliver ved med at gå i stykker og mit cam er blivet smadderet men jeg skal nok for det færdigt så må jeg jo se efter om jeg kan lpåne et cam så i kan se det når det er færdigt og hun kommer til at hedder KLIT omkaldt efter en af mine venner... men det kani også komme til at se når det en gang er færdigt! ^^

26

onsdag, 10. august 2005, 21:34

Det ser vi så frem til.....

27

tirsdag, 11. oktober 2005, 14:21

så er jeg ved at være færdig og der mangler ikke meget så det er jo fint skal bare ha lavet et windue som skal ssaves ud men problemet er bare at den sav jeg skal bruge er gået i stykker jeg har desvære ikke noget cam men jeg kan snart låne et og så kommer der pics på boret billederen kommer efter efter års ferien

28

tirsdag, 11. oktober 2005, 15:54

Det ser vi så frem til..... ;)

Seneste tests og artikler

0

ASRock Fatal1ty Z97X Killer

Her på Tweak.dk har vi allered
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere

1

AMD R7 Series SSD 240 GB

AMD har i samarbejde med OCZ u
Læs Mere

7

DasKeyboard 4 Professional

Sæt jer godt til rette og tank
Læs Mere
Seneste nyheder

0

HTC Nexus Tablet bliver med 64 bit Tegra K1 chip

Når den kommende HTC Nexus tab
Læs Mere

0

Nyt LG G Watch R smartwatch med rund P-OLED skærm

LG har i dag officielt lancere
Læs Mere

0

Artikel: Filmpremierer uge 35

Så blev det igen premieredag,
Læs Mere

1

Officielt PowerColor Radeon R9 285 TurboDuo OC

AMD har i dag åbnet op for lan
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.