Nogen der ved hvor man kan skaffe nogle små gas patroner.. eller.. jeg ved ikke lige hvad de hedder.. dem man ofte finder på bilers bagklap.. sådan nogle hydragliske/pneumatiske tingeste der siger swiiiish
næh men skal det være hydraulisk eller gas???? eller kan man evt bruge en fjeder påvirket (evt med oliedæmpning)....simplere og billigere. men skal den både åbne OG lukke selv så kan du da godt lave et hydraulisk system men så er et elektrisk nok nemmere.
Nogen der ved hvor man kan skaffe nogle små gas patroner.. eller.. jeg ved ikke lige hvad de hedder.. dem man ofte finder på bilers bagklap.. sådan nogle hydragliske/pneumatiske tingeste der siger swiiiish
Har du prøvet noget á la thansen eller harald nyborg? eller måske mobila Mulighederne er mange da de jo bruges i biler.
Høyer Autodele har alle slags og størrelser til meget billige penge... Prøv din lokale autoophugger? Der burder være nogle billige nogle. Og dem du tænker på til biler der holder motorhjelmen og bagklap er ikke hydrauliske, men med gasdæmpning. Pneumatik og hydraulik bruges kun til mekanisk betjening af tunge emner der skal flyttes, som hvis den skulle åbne døren automatisk osv. Fjernbetjent bagklap er ikke hydraulisk eller pneumatisk, den er med fjeder der trækker klappen op når man udløser låsen
Jeg syntes ikke jeg har kunne finde nogle ved Thansen, i hvert fald ikke på deres hjemmeside.
Men det er jo også lidt svært når man ikke ANER hvad de hedder
Oprindeligt indlæg af Falsk
Jeg syntes ikke jeg har kunne finde nogle ved Thansen, i hvert fald ikke på deres hjemmeside.
Men det er jo også lidt svært når man ikke ANER hvad de hedder
Aah.. en bagklapsdæmper..
tror jeg finder u daf hvor stor den skal være og hiver fat på Thansen..
Selvom en Punto ikke er særlig stor, så er den dæmperen nok for stor til den størrelse kabinet jeg har gang i/skal bruge den til
Oprindeligt indlæg af Falsk
Aah.. en bagklapsdæmper..
tror jeg finder u daf hvor stor den skal være og hiver fat på Thansen..
Selvom en Punto ikke er særlig stor, så er den dæmperen nok for stor til den størrelse kabinet jeg har gang i/skal bruge den til