Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 16. april 2005, 12:40

Nu har jeg jo kigget lidt på psykopatiske casemodderes idéer blive ført ud i livet, med sponsorere, og disse casemoddere har inspireret mig til at lave et mit eget kabinet, det jeg så vil vide er; om der er nogen der ved hvordan man kan få sponsorere, hvem, hvor og hvad man skal gøre ?

Mvh.

Andreas

2

lørdag, 16. april 2005, 15:38

Du skal have noget du kan vise frem før du får noget som helst :)

3

lørdag, 16. april 2005, 15:39

stormeren vil fx ganske givet kunne få en del til det næste projekt hvis han ønsker det.....og jeg har muligvis en større sponsor til et projekt engang i fremtiden....her snakkes der dog om 2-4 år så ikke flere detaljer om det nu :)

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Fragman" (16.04.2005, 15:40)

4

lørdag, 16. april 2005, 16:22

Okay, men det er vel ikke alt ?

5

lørdag, 16. april 2005, 17:34

Man skal have nogle gode overtalelses evner hvis man bare tropper op i en butik og siger: "Hej, jeg vil godt ha noget hardware gratis.. Jeg kan ikke vise dig noget om hvad jeg skal lave, men det er en rigtig god ide."
Tror du må ty til egne lommer de første par mods og så komme tilbage og sige: "Jeg har lavet det og det.. og det vil se kanon ud med jeres firmanavn på siden"

6

lørdag, 16. april 2005, 21:33

Jaa det tror jeg du har meget ret i der ! :D
Tjaa.. Jeg må vel hellere hoste op.. Men mange tak i hvert fald! :)

7

søndag, 17. april 2005, 21:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
stormeren vil fx ganske givet kunne få en del til det næste projekt hvis han ønsker det.....og jeg har muligvis en større sponsor til et projekt engang i fremtiden.... her snakkes der dog om 2-4 år så ikke flere detaljer om det nu :)

Glæder vi da os til :)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

8

søndag, 17. april 2005, 22:02

Det jeg ville gøre:

TA nogle af de ting jeg havde lavet med til en "Sponser" og vise det frem evt bare billeder.... ud over dette:

Vise en planer fortælle hvordan det forskellige skal kunne lade sig gøre og hvorfor han skal vælge at sponserer dig fx. ved at fortælle du vil ligge alle Projekterne ( projektet ) ud på nettet med sponserens link i hjørne af billedet eller lave hans egen del af siden.. findes mange måder

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

9

mandag, 18. april 2005, 09:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
Det jeg ville gøre:

TA nogle af de ting jeg havde lavet med til en "Sponser" og vise det frem evt bare billeder.... ud over dette:

Vise en planer fortælle hvordan det forskellige skal kunne lade sig gøre og hvorfor han skal vælge at sponserer dig fx. ved at fortælle du vil ligge alle Projekterne ( projektet ) ud på nettet med sponserens link i hjørne af billedet eller lave hans egen del af siden.. findes mange måder

Tjekker lige om jeg har forsået det korrekt (er lidt langsom i betrækket nemlig..); Jeg laver nogle ting, viser dem til folk jeg gerne vil sponsoreres af, og fortæller dem HVORFOR de skal gøre det og hvor det bliver vist (billeder og sponsorere). Den eventuelle hjemmeside skal vel være en anerkendt og meget vist side, for at der kommer gevindst. Er jeg hel galt på den? :O

Okay, så dvs. det er lidt det samme med f.eks. hjemmesider, hvis man skal have reklamer/sponsor på siden? Ikke fordi jeg har mere erfaring med det, er fuldstændig grøn! :O

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Racosta" (18.04.2005, 09:30)

10

mandag, 18. april 2005, 14:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af Racosta

Citeret

Det jeg ville gøre:

Tjekker lige om jeg har forsået det korrekt (er lidt langsom i betrækket nemlig..); Jeg laver nogle ting, viser dem til folk jeg gerne vil sponsoreres af, og fortæller dem HVORFOR de skal gøre det og hvor det bliver vist (billeder og sponsorere). Den eventuelle hjemmeside skal vel være en anerkendt og meget vist side, for at der kommer gevindst. Er jeg hel galt på den? :O

Okay, så dvs. det er lidt det samme med f.eks. hjemmesider, hvis man skal have reklamer/sponsor på siden? Ikke fordi jeg har mere erfaring med det, er fuldstændig grøn! :O

DIn side behøver ikke at være kendt men hjælper da :D men du kan fx. smide det i vores Casemod sektion og give link videre til din egen side osv... Det er der ingen problemer i... Plejer der i hvert fald ikke at være da martin er en flinker gut :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

11

tirsdag, 19. april 2005, 09:58

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Racosta

Citeret

Det jeg ville gøre:

DIn side behøver ikke at være kendt men hjælper da :D men du kan fx. smide det i vores Casemod sektion og give link videre til din egen side osv... Det er der ingen problemer i... Plejer der i hvert fald ikke at være da martin er en flinker gut :D

Super nice ! Tusind mange tak !

Seneste tests og artikler

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere

0

Corsair Raptor M45 - Gamer mus

Er du på jagt efter en ny mus,
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny 27 tommer BenQ RL2755HM Gaming Monitor

BenQ er kommet med en ny RL275
Læs Mere

0

Ny NVIDIA GeForce 347.09 Beta Game Ready driver

NVIDIA er klar med en frisk Ge
Læs Mere

4

Mini-julekonkurrence på Tweak.dk

Tweak.dk afholder en lille jul
Læs Mere

0

OCZ klar til at annoncere en ny SSD serie navngivet Z-DRIVE 6000

Kan du lide OCZ SSD, og kan du
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.