1

tirsdag, 15. marts 2005, 23:13

Jeg fik lige lyst til at gejle mit gamle kabinet op, hvorfor ved jeg ikke. Jeg overvejer at smide pink lys i, og derefter tre runde ruder, som sidder skævt fra venstre top mod højre bund, som 3 på en terning.

Problemet er bare at jeg har nul erfaring med casemodding.

Så jeg er meget i tvivl om hvem der kan skærer sådan nogle huller i, og hvilket plexiglas der er billigst at smide i. Jeg tvivler på at jeg kan ordne hullerne selv, da jeg hverken har værktøj eller erfaring med sådan noget.

Desuden mangler jeg også et sted hvor jeg kan købe pink lys, evt. lilla hvis pink ikke kan skaffes. Det skal være sådan nogle der kan sættes til PSUen, ala. denne:

http://www.chippen.dk/info-casemodding/L…luster-red.shtm

Kabinettet kan ses her:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=37391

Det er det til højre.

På forhånd tak for diverse tips der nu må komme.

2

onsdag, 16. marts 2005, 11:58

Jeg ville vælge katoderør frem for lysdioder.

Og lige et råd med på vejen: Lad være med at handle hos chippen.dk - mange er blevet snydt af dem, incl. mig.

3

onsdag, 16. marts 2005, 16:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^
Jeg ville vælge katoderør frem for lysdioder.

Og lige et råd med på vejen: Lad være med at handle hos chippen.dk - mange er blevet snydt af dem, incl. mig.

ja, men der er da kommet en ny ejer nu ?

4

onsdag, 16. marts 2005, 19:09

Katoderør i pink? Umiddelbart tvivler jeg på det kan skaffes.

Ellers har jeg også overvejet rød, det er da en farve der er til at finde.

5

onsdag, 16. marts 2005, 19:35

Prøv at kontakte kio_liex han har lavet nogen fede mods måske han vil give dig et par råd?? 8)

HEJ VEN

6

onsdag, 16. marts 2005, 20:32

Egentlig leder jeg bare efter nogle som kan fixe de huller. Jeg har ikke selv værktøjet, og havde jeg det, ville det kun gå helt galt alligevel.

Ingen forslag til butikker, firmaer eller lignende som måske kan ordne sådan noget?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Brition" (16.03.2005, 20:33)

7

onsdag, 16. marts 2005, 20:34

Måske en lokal glaremester eller lignene.

8

fredag, 18. marts 2005, 21:58

Røde kathode rør, ser lidt pinke ud...Ligesom dette:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.