1

søndag, 13. marts 2005, 00:17

Jeg har igennem længre tid gået og tænkt over hvordan mit nye mod skulle være, bla hvad farve det kabinet jeg ville købe skulle være og den slags, men det var sådan set først da jeg så tråden om casewrap jeg fik ideen til mit nye...

Og hurtigt fik jeg indkøbt et gammelt Aopen kabinet fra en kollega på mit arbejde, og lidt andet godt, plus selvfølgelig casewrappen. som jeg købte hos en lokal maler forretning.

Jeg er ikke helt færdig med moddet endnu, og der går nok lige en uges tid endnu før det er helt færdig, har bla kommet til og lave en bommert da jeg skulle male fronten, som er det eneste der blir malet, og det skal lige laves om, plus jeg har en del bøvl med og få ruden på plads, men det skal sku nok lykkedes for mig i sidste ende :))

Men her lige lidt billeder, der kommer flere når jeg er helt færdig........

http://www.upitfree.dk/upload/files/PIC_0001.JPG

http://www.upitfree.dk/upload/files/PIC_0003.JPG

http://www.upitfree.dk/upload/files/PIC_0005.JPG

http://www.upitfree.dk/upload/files/PIC_0007.JPG

http://www.upitfree.dk/upload/files/PIC_0031.JPG

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

2

søndag, 13. marts 2005, 01:26

I må da gerne komme med en kommentar, om den så er negativ eller positiv ;)

3

søndag, 13. marts 2005, 02:37

er ked af det, men synes faktisk det ser værre ud end standarden..sry..

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

4

søndag, 13. marts 2005, 09:14

Fair nok Fragman, hvis i andre har nogen kommentar til mit mod så bare kom med det.....

5

søndag, 13. marts 2005, 10:14

det ser sådan ser godt ud, hvis du bare gad steppe en halv meter længere væk fra krebinettet, sådan at man kan se det hele, i stedet for halvdelen, eller mindre ;)

6

søndag, 13. marts 2005, 10:57

Bryder mig ikke om det, det ser alt for billigt ud.

Ofre pengene på et fedt kabinet istedet for..!

7

søndag, 13. marts 2005, 12:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af OC-Dog
Bryder mig ikke om det, det ser alt for billigt ud.

Ofre pengene på et fedt kabinet istedet for..!

Hvordan ser det billigt ud???
Det er jo nemt nok og bare sige det, men kom lige med en forklaring på hvorfor du synes det ser alt for billigt ud, så er du flink, ville da være rart og høre, så jeg måske kan gøre det bedre en anden gang!!!!

8

søndag, 13. marts 2005, 12:08

tror det kommer til at se ok ud når du er færdig, men venter med at sige mere til du er så langt

:rules:

9

søndag, 13. marts 2005, 12:37

Din casewrap er for vild...

10

søndag, 13. marts 2005, 13:13

hvis jeg ikke havde set det var sådan noget plastic ting man lagde ud ville jeg skrige : FUCK HVOR FEDT LAVET.... men synes ikke det er så fedt når det bare er rul ud ting spar de billeder så ville du få topkarakter :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

11

søndag, 13. marts 2005, 13:36

Tror det bliver funky nok, med det case wrap. ;) Det var i øvrigt mig der startede den anden tråd, som du blev inspireret af.
Jeg er ikke så pjattet med det der marmor-look, men glæder mig til at se det færdige resutat....Det ville måske også være sjovere at designe niget selv.
.Og tak skal du have en møghund af en blæser du har i toppen. Er det en 120mm? bliver helt misundelig. Jeg har kun en 80 mm :(

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Boris" (13.03.2005, 13:37)

12

søndag, 13. marts 2005, 14:11

det er en super fed idé og jeg kan sagtens forestille mig at det bliver godt, men stilen med casewrap er ikke lige mig...

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

13

søndag, 13. marts 2005, 14:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris
Tror det bliver funky nok, med det case wrap. ;) Det var i øvrigt mig der startede den anden tråd, som du blev inspireret af.
Jeg er ikke så pjattet med det der marmor-look, men glæder mig til at se det færdige resutat....Det ville måske også være sjovere at designe niget selv.
.Og tak skal du have en møghund af en blæser du har i toppen. Er det en 120mm? bliver helt misundelig. Jeg har kun en 80 mm :(

Jeps der er en 120mm i toppen og bag på, og så en 80mm i fronten

14

mandag, 14. marts 2005, 09:29

Syntes det med Casewrap er fedt nok, men kan bare ikke lide dit motiv. Men det er vel fordi jeg håber selv at få penge til et, og har nogle helt bestemte mål.

15

torsdag, 17. marts 2005, 17:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af X-Man

Citeret

eller i folkemunde: Helikopter-rotor :))

HEJ VEN

16

torsdag, 17. marts 2005, 22:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af SeePee

Citeret

Oprindeligt indlæg af X-Man

Citeret

eller i folkemunde: Helikopter-rotor :))

Det er ihvertfald koldt for mine fødder når kabinettet står på gulvet, uden siden med rude i på :)

17

onsdag, 30. marts 2005, 20:51

Døde links ?

Don't get mad, get even...

19

onsdag, 30. marts 2005, 21:03

Kom den rude nogensinde på plads? Kan huske du havde nederen over det og brugte det meste af en nat på det, uden succes. :D

20

onsdag, 30. marts 2005, 21:39

Links virker ikke ? ;)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.