1

torsdag, 10. marts 2005, 23:21

Købte mig et vindues kit til mit nye casemod men kan bare ikke få den fuc.... rude på plads, har sat og prøvet en hel time i træk uden jeg kan få den ind og sidde som den skal, nogen der kender en god metode til og få lortet på plads??????

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

2

torsdag, 10. marts 2005, 23:34

følger der ikke en vindues liste med som denne http://www.studiedata.dk/productitem.asp…2&Fane=CMS,CMMO ?

fordi så skulle det da ikke være for svært.. kan også være du har skåret hullet for stort? :))

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

3

torsdag, 10. marts 2005, 23:41

Jo netop det der gør, men kan sku ikke få den på plads i den liste........AHHHHHHH hader det tis :boxing:

4

torsdag, 10. marts 2005, 23:47

Prøv dig frem :P og ellers er det frispee tid :))

5

torsdag, 10. marts 2005, 23:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin

hehehheh kigger da lige forbi så, så er det ud på jeres græs plæne og hygge sig med frispeen(eller hvordan det nu staves)

6

torsdag, 10. marts 2005, 23:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af X-Man

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin

hehehheh kigger da lige forbi så, så er det ud på jeres græs plæne og hygge sig med frispeen(eller hvordan det nu staves)

ja vi kan tøffe ned på legepladsen :)) der er mere plads :D

7

fredag, 11. marts 2005, 00:09

Tjah, her ser det ud til, det er let nok: http://www.casemodding.dk/abrahamwindow.php total tv-køkken. :D

8

fredag, 11. marts 2005, 00:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris
Tjah, her ser det ud til, det er let nok: http://www.casemodding.dk/abrahamwindow.php total tv-køkken. :D

bare et problem de ik viser hvordan man sætter ruden i :)) så det hjælper ik så meget :P

9

fredag, 11. marts 2005, 07:30

Michael, problemet med de vinduekits er at størrelsen på hullet skal være 100%. Så vidt jeg husker skal du have ca 1 cm mere i omkreds end selve Plexiruden. Mener bestemt at der var en kortfattet guide med, der fortæller at man skal måle op uden om ruden. Samt vedlagt sådan en måleklods tingest der gør at man kan nøjagtig finde afstanden.
Jeg går ud fra at det er et kit med rude / liste og låseliste ?

10

fredag, 11. marts 2005, 11:48

Jeg havde også store problemmer (den gummiliste smutter heletiden X( ), det ende med at jeg gik ned og købte en større rude hos glaremesteren, også brugte jeg bare cilikone til at sætte den fast med på bagsiden.

11

fredag, 11. marts 2005, 16:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
Michael, problemet med de vinduekits er at størrelsen på hullet skal være 100%. Så vidt jeg husker skal du have ca 1 cm mere i omkreds end selve Plexiruden. Mener bestemt at der var en kortfattet guide med, der fortæller at man skal måle op uden om ruden. Samt vedlagt sådan en måleklods tingest der gør at man kan nøjagtig finde afstanden.
Jeg går ud fra at det er et kit med rude / liste og låseliste ?

der fulgte sådan en lille metal skive med så man var sikker på og lave hullet så meget større at ruden kunne være der......

12

lørdag, 12. marts 2005, 10:08

jeg haved de samme problemer men så smurte jeg gummilisten og kanten af vinduet ind i sæbevand det hjalp.

13

lørdag, 12. marts 2005, 12:21

Jeg har også før sat sådan en rude i, og det er ikke helt let ;) Du skal starte med at sætte listen i et sted, og så ellers arbejde dig rundt.

14

søndag, 13. marts 2005, 09:15

Sidst jeg rodede med sådan et kit, gik jeg sgu næsten amok. Mangler tålmodighed, så konen monterede lortet.
Foretrækker at montere rude med et par bolte og lidt C-strip - ser betydelig bedre ud og er nemmere at rode med.

iMac / i7 7700K / 32GB DDR4 2400 / Radeon Pro 580 / 27" 5K Retina
512GB Apple PCI-e SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

MacBook Pro / i5 5275U / 8GB DDR3L / Iris 6100 / 13,3" Retina
256GB Apple SSUBX / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

Synology DS 1515+ (5x2TB WD) / Sony A7 Mk II

15

søndag, 13. marts 2005, 10:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick
Sidst jeg rodede med sådan et kit, gik jeg sgu næsten amok. Mangler tålmodighed, så konen monterede lortet.
Foretrækker at montere rude med et par bolte og lidt C-strip - ser betydelig bedre ud og er nemmere at rode med.

OT: er det ikke rimelig nitte at få ens kone til at montere ens vindue ? ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.