1

lørdag, 19. februar 2005, 11:03

Ja jeg er igang med at sleeve mine blæsere, og for at få den bedste sleeving har jeg taget stikket af med en lille skruetrækker, men så kommer problemmet når jeg skal have stikket på igen, for jeg syndes ikke det tager fat (altså vil sidde fast), hvad gør man? har i nogle tricks?

Har prøvet at bugge stikne lidt op af, men de vil stadigvæk ikke sidde ordenlig fast.....
Er bange for at bugge for meget, da metalet jo er meget tyndt og så kan knække...

Har i nogle fif, så vil bare blive glad :D

2

lørdag, 19. februar 2005, 12:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af S.STAACK
Ja jeg er igang med at sleeve mine blæsere, og for at få den bedste sleeving har jeg taget stikket af med en lille skruetrækker, men så kommer problemmet når jeg skal have stikket på igen, for jeg syndes ikke det tager fat (altså vil sidde fast), hvad gør man? har i nogle tricks?

Har prøvet at bugge stikne lidt op af, men de vil stadigvæk ikke sidde ordenlig fast.....
Er bange for at bugge for meget, da metalet jo er meget tyndt og så kan knække...

Har i nogle fif, så vil bare blive glad :D

Det eneste 'fif' jeg har er, at som du selv siger, så skal benene bukkes 'op' så den griber fat igen.

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

3

lørdag, 19. februar 2005, 12:54

OKey, men jeg syndes bare at når man så stikker den ind igen, så bugger den ned igen, og man kan hive den ud :rolleyes:

4

lørdag, 19. februar 2005, 15:26

3-pin stik kan være noget lort at rode med. Sidst jeg "legede" med den slags (i et Lian Li PC75), skiftede jeg simpelthen alle blæserstikkene, da jeg ikke kunne få dem til at sidde ordenligt.
www.chippen.dk og www.brinck.dk har den slags og det koster ikke alverden.

iMac / i7 7700K / 32GB DDR4 2400 / Radeon Pro 580 / 27" 5K Retina
512GB Apple PCI-e SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

MacBook Pro / i5 5275U / 8GB DDR3L / Iris 6100 / 13,3" Retina
256GB Apple SSUBX / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

Synology DS 1515+ (5x2TB WD) / Sony A7 Mk II

5

lørdag, 19. februar 2005, 16:48

Skiftede du hoved på dem eller hvad?
har du ikke et mere præcis link...

Er også begyndt på at bare sleeve over stikket da det er meget nemmere, men ikke så tæt sleeving :rolleyes:

6

lørdag, 19. februar 2005, 17:48

Syntes nu ikke selv det er mere besværligt at have med 3pins stik at gøre frem for 4pins stik .... Det er bare lidt mindre, men det er jo bare et spørgsmål om at man kan se hvad man laver ...

Om det er "holdepins" til 4- eller 3pins er jo i princippet lidt det samme ...

Hvis du har problemer med at få dem til at gå langt nok op i 3pins stikket til de klikker, så brug en lille skruetrækker til at presse dem op til det "klik" ...

7

mandag, 21. februar 2005, 10:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Syntes nu ikke selv det er mere besværligt at have med 3pins stik at gøre frem for 4pins stik .... Det er bare lidt mindre, men det er jo bare et spørgsmål om at man kan se hvad man laver ...

Om det er "holdepins" til 4- eller 3pins er jo i princippet lidt det samme ...

Hvis du har problemer med at få dem til at gå langt nok op i 3pins stikket til de klikker, så brug en lille skruetrækker til at presse dem op til det "klik" ...

Hmm, jeg syntes da ellers var pisse besværligt at sætte stik på de to blæsere du på et tidspunkt sendte til mig.
Jeg fik da bikset lortet sammen og de sidder nu i steddatterens PC og fødes med 5v.

iMac / i7 7700K / 32GB DDR4 2400 / Radeon Pro 580 / 27" 5K Retina
512GB Apple PCI-e SSD / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

MacBook Pro / i5 5275U / 8GB DDR3L / Iris 6100 / 13,3" Retina
256GB Apple SSUBX / Airport Extreme (AC) / iSight / Bluetooth

Synology DS 1515+ (5x2TB WD) / Sony A7 Mk II

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.