Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 18. februar 2005, 14:12

Ja til dem der selv vil sætte en plexiglas rude i, kan jeg kun foreslåg at gå til den lokale glaremester, det har jeg lige været og jeg fik 17 stykker plexi i alle former (rester for store plader) + 4 stykker Lexan, som er noget plexi som kan bugge i alle mulige veje uden det knækker, det er super elastisk....

Hvad tror i jeg gav for de her 21 plader, som jeg nok kunne bruge til mindst 5-6 kabinetruder.
Ja nemlig en 100 krone, og når man tænker på at de der rude kits koster 50-100kr. så er det sku billigt, så det er bare med at komme ned og købe rester hos den lokale glaremester :clap:

2

fredag, 18. februar 2005, 14:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af S.STAACK
Ja til dem der selv vil sætte en plexiglas rude i, kan jeg kun foreslåg at gå til den lokale glaremester, det har jeg lige været og jeg fik 17 stykker plexi i alle former (rester for store plader) + 4 stykker Lexan, som er noget plexi som kan bugge i alle mulige veje uden det knækker, det er super elastisk....

Hvad tror i jeg gav for de her 21 plader, som jeg nok kunne bruge til mindst 5-6 kabinetruder.
Ja nemlig en 100 krone, og når man tænker på at de der rude kits koster 50-100kr. så er det sku billigt, så det er bare med at komme ned og købe rester hos den lokale glaremester :clap:

Ja, det er fandeme billigt :)

EDIT: Hvad er tykkelsen?

HP Pavilion DV5-1214eo
Sony PlayStation3 40GB

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "K32A" (18.02.2005, 15:00)

4

fredag, 18. februar 2005, 19:10

du kunne jo også vælge at gå ud i silvan og få tror det var 1x1 m for 25 kr. hvis det var :D 5 mm

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

5

fredag, 18. februar 2005, 19:11

i dit lokale bykke marked kan du nogen gange også bare få rest stykker som sådan set er fine nok - ganske gratis

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

6

fredag, 18. februar 2005, 19:12

Det er sq billigt.. .)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

7

fredag, 18. februar 2005, 19:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
du kunne jo også vælge at gå ud i silvan og få tror det var 1x1 m for 25 kr. hvis det var :D 5 mm

Ja men 5mm er bare for tyg, hvis man nu skal bugge det....

(Arbejder i bauhaus og vi tager 65kr. for 1x1m, så syndes selv det er pisse billigt det jeg har fået.)

8

søndag, 20. februar 2005, 18:56

Du har vel ikke en plade til overs, du vil sælge....?

9

søndag, 20. februar 2005, 18:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris

Nej, skal igang med at bygge et plexi tower, men prøv at gå ned til den lokale glaremester, de har sikkert nogle rester ;)

10

mandag, 21. februar 2005, 14:43

Citeret

Af en flink ven får jeg store lexan-plader :D Det er godt nok noget af det bedste jeg ever har prøvet! Har haft bukket noget 180º uden at det knækkede. Normalt plexi splintrer.

11

mandag, 21. februar 2005, 14:47

Ja og under varme kan plexi også bøje ud igen, men lexan holder og det får nogle finde rundninger :clap: perfekt til fx. PSU mod.

12

tirsdag, 22. februar 2005, 11:48

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris

Nej, skal igang med at bygge et plexi tower, men prøv at gå ned til den lokale glaremester, de har sikkert nogle rester ;)

Det gjorde jeg så....Jeg fandt en plade på 32 x 32 cm. og 3 mm tyk.
Ved du hvad han ville have for den....?
INGENTING.....Det er rigtigt, jeg fik den sgu gratis....! :D

13

tirsdag, 22. februar 2005, 14:47

Nice, ja de kan ikke rigtig bruge de der rester, og det er jo kun godt for os :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.