1

onsdag, 16. februar 2005, 21:39

hej jeg skal bruge noget rustfri stål eller aluminium til at lave en bagside til et kabinet, men jeg kan ****ikke finde nogen steder det kan købes. så jeg håber der er en herinde der ved noget ang det emne.

jeg bor i haderslev, men jeg tror ikke vi har nogen steder man kan købe noget af de materialer (ikke så vidt jeg ved)

2

torsdag, 17. februar 2005, 01:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af ronny73
hej jeg skal bruge noget rustfri stål eller aluminium til at lave en bagside til et kabinet, men jeg kan ****ikke finde nogen steder det kan købes. så jeg håber der er en herinde der ved noget ang det emne.

jeg bor i haderslev, men jeg tror ikke vi har nogen steder man kan købe noget af de materialer (ikke så vidt jeg ved)

Så vidt jeg er informeret, så kan du kun købe rustfristål-plader i ret store metermål og derefter udregnes det per kg.

Men hvor meget rustfrit skal du bruge? Jeg kan godt skaffe en del.

3

torsdag, 17. februar 2005, 10:12

jeg skal bruge 2*stk 2-3mm ca 1 meter høj og 30 cm bred.

er det noget du kan hjælpe med?

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "ronny73" (17.02.2005, 11:45)

4

torsdag, 17. februar 2005, 11:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af ronny73
jeg skal bruge 2*stk 2-3mm ca 1 meter høj og 30 cm bred.

er det noget du kan hjælpe med?

Det er et ret stort stykke at skulle sende, og det er også ret dyrt!

Sådet er ikke noget jeg kan ;)

5

fredag, 18. februar 2005, 02:11

well en aluminiums kuffert koster 100-150 kr i harald nyborg.

i den forbindelse skal jeg have købt et par stykker og modded en comp +fladskærm ned i dem.....nogle der har set eksempler på hvordan det er gjort (har en plan, men rart med erfaring) og er der noget man skal passe på? går ud fra bundkortet skal hvisle på en træplade for ikek at kunne få statisk elektricitet gennem siden.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

6

fredag, 18. februar 2005, 08:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
well en aluminiums kuffert koster 100-150 kr i harald nyborg.

i den forbindelse skal jeg have købt et par stykker og modded en comp +fladskærm ned i dem.....nogle der har set eksempler på hvordan det er gjort (har en plan, men rart med erfaring) og er der noget man skal passe på? går ud fra bundkortet skal hvisle på en træplade for ikek at kunne få statisk elektricitet gennem siden.

nu er jeg ikke ekspert i dette, men du skal vel bare have afstand stykker mellem mb og case, og have jordforbindelse på case, så kommer der vel ikke statisk el???

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.