1

tirsdag, 8. februar 2005, 11:14

Faldt lige over dette vidunder, ik nok med at han har et fedt anlæg i bilen så har han også en alm. computer med touch screen, hvad mere kan en mand forlange? :)

http://www.tweakup.dk/HTML/casemods/mod.php?id=1110

2

tirsdag, 8. februar 2005, 12:10

Indbygget skærm er klart federe end typer der bliver kørt ud af enheden. Hans kuffert computer er absolut bygget flot op, og det er kun en god ting at han bruger VIA stumper til systemet, da han ikke har brug for mere, som bare vilel larme og varme mere.

3

tirsdag, 8. februar 2005, 12:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Lasse
Indbygget skærm er klart federe end typer der bliver kørt ud af enheden. Hans kuffert computer er absolut bygget flot op, og det er kun en god ting at han bruger VIA stumper til systemet, da han ikke har brug for mere, som bare vilel larme og varme mere.

Ja klart også min tanke, Men hans bagage rum må være godt varmt, han har subwoofer og bass også en computer.. han må da have noget køling eller udlufting...

4

tirsdag, 8. februar 2005, 12:19

Det bliver nu ikke så varmt, og han har også blæser som du ser. Han anlæg spiller ihvertfald godt, og den VIA comp klarer opgaven med XP og Winamp / Mediaplayer helt fint. Ellers kan du nemt finde flere at den slags, fx. kig de links jeg har smidt her :

http://tweak.dk/forum/thread.php?threadi…ilightuser=3538

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

5

tirsdag, 8. februar 2005, 12:56

Damn det er fedt lavet....

Tror også jeg vil have i min Corolla, skal lige have kortet først:D

6

tirsdag, 8. februar 2005, 13:44

damn det er da alt for fedt!

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

7

tirsdag, 8. februar 2005, 15:53

det er sq cool nok, men han bliver selv ret træt af det i længden, for lejerne i blæserne og i hdd'en kan ikke holde til alle de mange hårdet rystelser der er der i bagagerummet. og så med den sub.

jeg ville nok have valgt at lave et langt langt usb kabel om til føresædet, og så købe en ipod mini som han så bare kunne putte i, det ville imo være meget smartere. da den så bare lige kan lægges på noget blødt, og den vil ikke blive udsat for alle de temperatur ændringer. :)

men ellers meget sej :)

8

tirsdag, 8. februar 2005, 16:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af Patrick S

Citeret

Oprindeligt indlæg af Lasse

Ja klart også min tanke, Men hans bagage rum må være godt varmt, han har subwoofer og bass også en computer.. han må da have noget køling eller udlufting...

Da han bruger VIA bundkort og CPU er det ikke der varmen opstår, det skulle da lige være fra harddisken evt.

Basenhederne udvikler ikke varme, men udleder effekten som bevægelser og lydbølger.

9

tirsdag, 8. februar 2005, 19:10

Nice.. men har efterhånden læst om det carmod 100 gange nu :P

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.