1

mandag, 7. februar 2005, 11:13

Jeg har netop malet fronten til min Plextor brænder, og den har hærdet i omkring halvanden til 2 dage som der stod. Den lugter dog stadig en smule af maling, og jeg kunne forestille mig at den skal rengøres før brug.

Jeg er dog ikke sikker på hvad man må og skal rengøre sådan en med. Kan man bare bruge almindelig rengøringsmiddel? Eller skal man smide noget specielt på sådan en nymalet fætter?

2

mandag, 7. februar 2005, 14:10

altså hvordan man rengører selve fronten.. start med at kører over med en fugtig klud inden du maler.. lad lige fugten tører væk inden og så mal..

hvis det er efter og du vil rengører den så er det da bare noget vand?

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

3

mandag, 7. februar 2005, 14:15

Det er bare fordi jeg har fået mange sjove forklaringer af folk, bla. at man skulle bruge grundrengøringsmiddel samt andre forslag, så jeg ville lige spørge her for en sikkerheds skyld.

Tror også bare jeg giver den noget vand, men jeg har ikke malet noget før, så det kunne være den skulle behandles med noget specielt.

4

mandag, 7. februar 2005, 16:42

Hvis du ikke har malet endnu, så start med at tørre den med en spritklud.

En god idé kan også være at bruge en grunder inden du maler med den rigtige maling.

5

mandag, 7. februar 2005, 21:18

er det ikke kun fronten du har malet?
normalt bruger man bare alm. sulfovand, men du bør nok vente til det er en uge gammelt så det er hærdet helt op.

Til nogle af jer andre: LÆS dog hvad han skriver citat: Jeg har netop malet fronten til min Plextor brænder, og den har hærdet i omkring halvanden til 2 dage som der stod. Den lugter dog stadig en smule af maling, og jeg kunne forestille mig at den skal rengøres før brug.

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

6

tirsdag, 8. februar 2005, 09:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Johnny
er det ikke kun fronten du har malet?
normalt bruger man bare alm. sulfovand, men du bør nok vente til det er en uge gammelt så det er hærdet helt op.

Til nogle af jer andre: LÆS dog hvad han skriver citat: Jeg har netop malet fronten til min Plextor brænder, og den har hærdet i omkring halvanden til 2 dage som der stod. Den lugter dog stadig en smule af maling, og jeg kunne forestille mig at den skal rengøres før brug.

Ikke stille så store krav Johnny.... ;) :roller:

7

tirsdag, 8. februar 2005, 10:45

Manden i butikken sagde, at det skulle være som ny efter 2 dage, så det går jeg ud fra passer. :)

Brugte bare vand med en smule opvaskemiddel, det gik ganske udemærket.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.