Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 28. december 2004, 15:50

jeg har dette kabinet..

i know det er ikke det pæneste

hvordan skal jeg gøre så mine kabler kommer til at se lidt pæne ud? og jeg skal have blæsere de steder hvor der kan være det.. og der må gerne være noget noget "blåt" lys :D hehe jeg har uv ide kabler. og har 2 blå kold katoderør. hva ville være smartes at købe ?? af blæsere?(til kabinettet. meget gerne med lys i jeg ved det er 80mm men hvilke blæsere kan give et godt flow samtidig med at se fede ud?), uv koldkatode? eller hva skal jeg gøre for at udnytte det jeg har og få det til at se godt ud?? :P

bare lidt hjælp til hva jeg skal købe og så køber jeg ind og vil så prøve at fixe det :D

CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.40GHz
Mainboard: Asus X38
RAM: 2x CellShock V² 2GB Kit, DDR-800, 4-4-4-12
GFX: MSI GeForce 560 TI HAWK, 1GB, PCI-E
Monitor: SyncMaster 226CW

www.kazi-networks.com (Webhosting!)
www.donkeysound.dk (Donkey Sound)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Firedog" (28.12.2004, 15:59)

2

tirsdag, 28. december 2004, 16:05

jeg ville købe/lave et PSU Skjold af plexiglas og sætte det rundt om PSu'en. Jeg ville nok også købe led-blæsere med blåt lys, som du jo gerne ville have.. du kan jo evt. modde dem til 7 eller 5 volt, sådan så de ikke larmer så meget. du kan få mange id'er på http://www.chippen.dk

mvh deh

Dennis Hansen, dehan.dk

3

tirsdag, 28. december 2004, 16:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af DeH
jeg ville købe/lave et PSU Skjold af plexiglas og sætte det rundt om PSu'en. Jeg ville nok også købe led-blæsere med blåt lys, som du jo gerne ville have.. du kan jo evt. modde dem til 7 eller 5 volt, sådan så de ikke larmer så meget. du kan få mange id'er på http://www.chippen.dk

mvh deh

ja ok :D
men min psu er fin nok. den lyser allerede blå :P en antec psu :D
men det er mere med ledninger fra psuen osv. og så de led blæsere noget du ville anbefalde at smide i ??? med hvilke farver osv?? og hva vilke være en smart ide for at få mit uv ide kable til at lyse??? :D

edit: når jeg kommer hjem kan jeg prøve at tag et billede af mit kabinet og så kan i måske hjælpe mig mere?? :D hehe

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Firedog" (28.12.2004, 16:10)

4

tirsdag, 28. december 2004, 16:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Firedog

ja ok :D
men min psu er fin nok. den lyser allerede blå :P en antec psu :D
men det er mere med ledninger fra psuen osv. og så de led blæsere noget du ville anbefalde at smide i ??? med hvilke farver osv?? og hva vilke være en smart ide for at få mit uv ide kable til at lyse??? :D

edit: når jeg kommer hjem kan jeg prøve at tag et billede af mit kabinet og så kan i måske hjælpe mig mere?? :D hehe

jeg vil i hvert fald anbefale de led-blæsere der har en volt regulator, for så behøver man ikke at modde dem, så skal man bare skrue på en knap og regulere den. :) og dermed er der mindre ledninger. Til sleeving af kabler, kan du jo købe sæt i forskellige farver på chippen.dk, hvor nogle af dem er UV. Så hvis du køber sådan et sæt + en UV-katode, så tror jeg det vil se fedt ud :P

Dennis Hansen, dehan.dk

5

tirsdag, 28. december 2004, 16:43

Da du har 2 stk blå katoder i forvejn, så tror jeg du skal købe det i blåt, men du kan jo evt. blande det med en anden farve, fx. lilla

Dennis Hansen, dehan.dk

6

tirsdag, 28. december 2004, 17:13

Standard farvede katoder har det med at dræbe UV, så beslut dig for én af delene...

7

tirsdag, 28. december 2004, 17:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af DeH
Da du har 2 stk blå katoder i forvejn, så tror jeg du skal købe det i blåt, men du kan jo evt. blande det med en anden farve, fx. lilla

jamen en lilla og blå ville se fed ud eller hva??

eller skal jeg sætte en bestemt farve på blæserene?
eller ? jeg synes godt jeg vil have de blå farver, men igen jeg vil gerne have at de ting jeg har lyser :P hehe de blå kolkatoder og så min kabler eller også kan jeg skaffe mig nogle nye kabler?

8

tirsdag, 28. december 2004, 18:27

jeg ville vælge at holde mig til en farve... du kunne evt. købe noget sleevekit af en art i blå med UV.... og købe to UV rør.... en blå LED blæser i fronten og bag i sætter du en UV blæser i blå så rykker det :D
for at holde stilen fra din Psu

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

9

onsdag, 29. december 2004, 12:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
jeg ville vælge at holde mig til en farve... du kunne evt. købe noget sleevekit af en art i blå med UV.... og købe to UV rør.... en blå LED blæser i fronten og bag i sætter du en UV blæser i blå så rykker det :D
for at holde stilen fra din Psu

ville det her være lidt specielt?? hva gør lige den sound ting der er på :P hehe.. skulle måske købe 4 5 stykker af dem ?? :P eller?
http://www.sunbeamtech.com/PRODUCTS/UV%20CCFL%20FAN.HTML

http://www.sunbeamtech.com/PRODUCTS/Chameleon.HTML jeg tror på en måde denne ville hjælpe mig :D og så skal jeg bare skaffe mig nogle led blæsere til kabinettet?? :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Firedog" (29.12.2004, 12:04)

10

onsdag, 5. januar 2005, 07:40

jeg ville nok vælge og nogen artic cooling blæsere inde fra www.g-shop.dk der for du en blæser som ikke larmer og er biillig ( 60kr og hvis man køber 4 koster de 45 stk ) .. og så er den samtidig med blå led.. og så skulle du købe noget blåt katode rør eller uv og så skaffe dig en uv tusch eller noget uv slleve kabel til molex og så nogen uv ide kabler og

til sidst et Omega fedt vankølings sæt :T
og self med nogen uv væske i

: )

Tagan 530w psu - asus a8n sli Premium - Amd 64 3200+ - 2 x Samsung 250gb sataII - Geforce 6600gt 256mb - 3 x 256mb ram - NEC 3550a dvd brænder
Water cooled by Mist/aquacomputer

Seneste tests og artikler

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere

0

Tesoro Lobera samt Lobera Supreme

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

7

Fractal Design Define R5 Midi Tower

Sæt jer godt til rette, for Tw
Læs Mere

0

Logitech G502 Proteus Core Gaming Mouse

Endnu en dag og endnu en test
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Cooler Master Seidon 120V Ver 2 vandkøling

Cooler Master har annonceret d
Læs Mere

0

Nyt Creative Sound Blaster Tactic3D Rage V2.0 gaming headset

Creative opgraderer nu deres p
Læs Mere

0

Harddiske på 10TB i 2015 og 100TB i 2025

Døjer du med at få nok lagerpl
Læs Mere

0

Mål for avanceret cyberangreb er nu afsløret

Der er nu gået mere end fire å
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.