Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 3. december 2004, 19:15

Efter jeg har været med til 2 LAN's med Projekt SOWS (kan findes her: http://www.tweak.dk/newtweak/casemod.php?caseid=136) er jeg blevet lidt træt af at det vejer lidt over 30kg, og at det er så stort... Jeg er virkelig blevet lun på de små barebones, dog er de lige små nok til mig og det jeg vil ha' i dem, derfor SOWS 2...

Det vil blive baseret på et MicroATX bundkort, der bliver plads til 2 harddiske, et optisk drev, en 120mm raidator, en 80mm radiator osv...
Jeg har entlig tænkt mig at lave to kabinetter, det andet skal være til mine sidste to harddiske, og evt, to ekstra optiske drev, kabinetterne bliver så forbundet med strøm og USB 2.0 eller Firewire...

Dette vil så også resultere i at Projekt SOWS bliver sat tilsalg, men først når dette står færdig...

Men kender jeg jer rigtigt, så er det jo billeder I vil se, og denne gang kan I virkelig følge med fra starten...

Hold godt fast, jeg bruger nemlig Excel til at designe i... :lame: men det er målfast... og nemt...

Hvis I ikke kan ser Jer ud af hvad de forskellige faver er så spørg...

2

fredag, 3. december 2004, 19:21

Hey
Lige en ide, hvis der helst skal være lidt arbejds rum så vælg en anden PSU end en aspire. For den er godt nok stor. Der tror jeg godt at du kan vinde ca. 2 cm i hver ende...

3

fredag, 3. december 2004, 19:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Freddie
Hey
Lige en ide, hvis der helst skal være lidt arbejds rum så vælg en anden PSU end en aspire. For den er godt nok stor. Der tror jeg godt at du kan vinde ca. 2 cm i hver ende...

Det er lige meget, jeg elsker amp's på 12V og jeg skiller den bare ad, det er kun printet jeg skal bruge... :))

4

fredag, 3. december 2004, 19:24

det ser sq spændende ud du ... hehe... :) ... altid godt at høre fra dig :)

5

fredag, 3. december 2004, 19:28

SOWS 2, kan kun sige :clap: :cheers: :)) :clap:
Edit: fandt rundt :]

Lian Li V2000B - HX1000W
DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
måske en MD20 til salg

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "teko" (05.12.2004, 11:37)

6

fredag, 3. december 2004, 19:31

ser godt ud :) og det bliver vel lige så vildt som det andet?!

7

fredag, 3. december 2004, 19:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af teko
SOWS 2, kan kun sige :clap: :cheers: :)) :clap: Men kan ikke finde finde rundt i din tegning :O

Hvad er det du ikke lige kan forstå, så skal jeg hjælpe dig...

Citeret

Oprindeligt indlæg af c-k
ser godt ud :) og det bliver vel lige så vildt som det andet?!

Om det bliver vildt, det ved jeg ikke det bliver nok 3-4 gange mindre...

Men jeg har lært en masse, som vil afspejles i dette/disse kabinet(ter)...

Denne gang er jeg ikke så hemlig mht. farverne, det bliver sikker sort og hvid... lakeret på en fed måde, og det er her jeg vil hente det der ellers bliver mistet på formen/størrelsen...
Det skal jo stadig give en "FUCK DET ER FEDT" kommentar, når folk ser det IRL... såååå, et godt paint-job er vejen frem...

8

fredag, 3. december 2004, 19:42

- Altid dejligt med et nyt projekt som man kan følge med i fra starten af. Kommer de to kabinetter til at sku oven på hinanden eller bliver det smag og behag ?( Overvejede selv engang en Shuttle Barebone og så ville jeg have haft lavet et Kabinet på samme størrelse dog ikke så langt til at stå overpå hvor vandkøligen skulle blive. Fik det næsten til at se helt godt ud, hvor man fx. kunne lave et LCD display i det ene kabinet til fx. temp osv, men det blev aldrig til noget :(

- Men altid dejligt med nogle som laver noget fra bunden, glæder mig ihvertfald til at følge det.

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

9

fredag, 3. december 2004, 20:07

Cool ide glæder mig til og se mere

Your pony died because it wasn't pretty enough

10

fredag, 3. december 2004, 22:09

du for sej, skulle du ikke starte et lille casing´firma?

lav noget sejt og masse producer det, 90 prenct profit til mig, og resten til dig, er det ikke fedt :boxed: :))

11

lørdag, 4. december 2004, 00:14

kio din ganja affe :) rart at høre fra dig igen, og tak for sidst :)

hvad med at gøre det nemt at få mobo osv ud, nu når der ikke bliver meget plads...en flytbar underplade til den....og så vende det om, så det vender med det der normalt vender bagud foran.....

bare lidt ideer...jeg har sq ikke tiden til selv at gøre noget ved alle mine ideer...

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

12

lørdag, 4. december 2004, 23:53

Jeg tror ikke laver noget smart mht. bundkort...

Jeg har tænkt meget på at starte min egen serie kabinetter, men jeg skal finde på en måde så det kan betale sig...

Ellers tak for ide'erne...

13

søndag, 5. december 2004, 00:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af kio_liex

Jeg har tænkt meget på at starte min egen serie kabinetter, men jeg skal finde på en måde så det kan betale sig...

måske du kunne få sponsoere???

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 1x128GB SSD
PowerColor R290 PCS+ I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
Dell U2311H I Logitech G500 + CM Rapid fire TK keyboard
Wii U- PS3 Slim 120GB - Xbox360 Premium 20GB

14

søndag, 5. december 2004, 00:12

Det ser sgu mindst lige så spændende ud som dit sidste projekt, glæder mig til at følge udviklingen af det her også. :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

15

søndag, 5. december 2004, 17:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karse

Citeret

Oprindeligt indlæg af kio_liex

måske du kunne få sponsoere???

burde ikke være umuligt hvis man ser på hva kio tidligere har præsteret! 8)

Glæder mig vildt til at se hva dette projekt ender med :clap:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (05.12.2004, 17:03)

16

søndag, 5. december 2004, 19:23

Go go go :D - Gl?der mig til at se det nye skud p? stammen :)

17

søndag, 5. december 2004, 20:06

Citeret

Oprindeligt indl?g af Try-this

Citeret

Oprindeligt indl?g af Karse

Citeret

Oprindeligt indl?g af kio_liex

Jeg har t?nkt meget p? at starte min egen serie kabinetter, men jeg skal finde p? en m?de s? det kan betale sig...

m?ske du kunne f? sponsoere???

burde ikke v?re umuligt hvis man ser p? hva kio tidligere har pr?steret! 8)

Gl?der mig vildt til at se hva dette projekt ender med :clap:

Jeg har t?nkt p? det men s? forpligter jeg mig jo til at tage rundt til div. ting og sager...
Og jeg er ikke lige den store s?lger, s? en "kontrakt" er nok ikke lige noget jeg selv kan skaffe...

Men inden jeg kan komme igang, s? skal jeg lige "finde" et metal v?rksted, med CO2 svejser + det normale... I skulle vel ikke kende nogle der vil l?ne deres ting ud? eller et sted hvor man kan leje sig ind MEGET billigt?

18

søndag, 5. december 2004, 20:18

Hvis du gerne vil have dine ting masseproduceret, eller efter behov, s? kan vi lige snakke om det, hvis du bare kan lave udf?rlige tegninger, s? kan jeg nok f? dem produceret til en billig penge. og self pakket ind og klar til forsendelse.

19

søndag, 5. december 2004, 20:37

Citeret

Oprindeligt indl?g af FlexQ
Hvis du gerne vil have dine ting masseproduceret, eller efter behov, s? kan vi lige snakke om det, hvis du bare kan lave udf?rlige tegninger, s? kan jeg nok f? dem produceret til en billig penge. og self pakket ind og klar til forsendelse.

Fedt, jeg sender dig lige en PM...

20

søndag, 5. december 2004, 20:50

og der er skrevet tilbage.. .:D ... :P

Seneste tests og artikler

0

Antec GX300 - Miditower

Kabinettet, vi skal se på i de
Læs Mere

0

ASUS ROG Striker Platinum GTX 760

ASUS har i denne omgang sendt
Læs Mere

0

be quiet Silent Base 800

Producenten be quiet! behøver
Læs Mere

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Seagate på vej med 10 TB harddiske næste år

Seagate har efter sigende plan
Læs Mere

0

Specifikationer ude på Lenovo Yoga 3 11

Der er sluppet specifikationer
Læs Mere

0

EVGA annoncerer Supernova 1600 T2 strømforsyning

EVGA er på gaden med et sandt
Læs Mere

2

CableMod firma letter kabelsleeving til PSU

De mange store og tykke kabelb
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.