Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 30. oktober 2004, 23:56

Hvad synes i så om min nye gaming baggrundsbelysning?

http://www.stormeren.dk/dragon.html

www.stormeren.dk

Få nyeste opdates omkring mine projekter på facebook sitet "Stormeren"

2

søndag, 31. oktober 2004, 00:01

Det ser sq nice nok ud, er allered ei gang med at spekulere over hva motiv jeg vil ha, det er jo skide enkelt, men syns det er synd du har skrevet RRC med dioder, det ødelægger lidt det hele IMO. :)...

Men ellers som sædvanligt, good job Stormer.

3

søndag, 31. oktober 2004, 00:04

Tja, det er vel en smagssag med de dioder. Men det var faktisk mest lavet for at skabe noget farvekontrast i billedet. Da jeg ikke lige vidste hvad jeg skulle lave med dioderne, så blev det så mine initialer. :T :T Lidt lir skal der jo være.

www.stormeren.dk

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Stormeren" (31.10.2004, 00:05)

4

søndag, 31. oktober 2004, 00:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ
Det ser sq nice nok ud, er allered ei gang med at spekulere over hva motiv jeg vil ha, det er jo skide enkelt, men syns det er synd du har skrevet RRC med dioder, det ødelægger lidt det hele IMO. :)...

Men ellers som sædvanligt, good job Stormer.

Kan kun give dig ret, de dioder ødelægger det lidt .. ville være bedre hvis du skar det ud og satte noget plexi bag og så lys som det andet ... eller pisse fedt :D

5

søndag, 31. oktober 2004, 00:07

Fed idé, og virkelig godt udført. :) Dog er det ikke noget jeg personligt ville have hængende, men det er jo bare smag og behag, thumbs up for dit arbejde ihvertfald. ;)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

6

søndag, 31. oktober 2004, 00:21

fed idé - giver mange muligheder for vægophæng. Jeg går ud fra den skal hænge bag dig i dit computerum.

Du kunne måske gøre plexien mat for at få en mere jævn lysfordeling

7

søndag, 31. oktober 2004, 00:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af Daedra
fed idé - giver mange muligheder for vægophæng. Jeg går ud fra den skal hænge bag dig i dit computerum.

Jep, den skal hænge bag min computer
Samtidig forsøgte jeg at få fat i noget hvidt eller krystaliseret(frozen) plexiglas. Det var ikke til at opdrive i nærheden af hvor jeg bor. Prøvede at slibe noget selv, men det blev ikke pænt nok. Så droppede til sidst det. Min plan var at dette ikke måtte koster over 200kr at lave, og det gjorde det heller ikke.

www.stormeren.dk

8

søndag, 31. oktober 2004, 01:48

jeg ved man kan få noget frost spray, som man ellers bruger til dekorationer og lign. det giver samme effekt

9

søndag, 31. oktober 2004, 02:56

ser nu fedt ud, og det med lyseffekter og kamera ved jeg godt er umuligt at få gengivet.....

men rød farve only havde været federe og bedre...rød er den eneste farve i lyssprektret der ikke ødelægger ens nattesyn.....så derfor vil det være mindre generende logisk set....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

10

søndag, 31. oktober 2004, 09:20

Rigtig fedt.
Syntes som det før er sagt at frostet glas ville være bedre, og initialerne ødelægger efter min mening intet.

11

søndag, 31. oktober 2004, 09:26

Lige et spørgsmål omkring et af dine foregående casemods. Det med vinter camouflage, i 9 mm MDF. Hvad vejer det, oger det stabilt?

12

søndag, 31. oktober 2004, 11:45

Vildt fed.. nogen grund til du altid arbejder i træ ?

13

søndag, 31. oktober 2004, 11:45

Det vejer 9,8 kg, med alt hardware og casemodudstyr i.
Så det er ikke noget tungt kabinet, og ja, det er meget stabilt og stærkt.

Citeret

Oprindeligt indlæg af amig0
Lige et spørgsmål omkring et af dine foregående casemods. Det med vinter camouflage, i 9 mm MDF. Hvad vejer det, oger det stabilt?

www.stormeren.dk

14

søndag, 31. oktober 2004, 11:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af Patrick S
Vildt fed.. nogen grund til du altid arbejder i træ ?

Det er billigt og nemt. Jeg ville også gerne arbejde med metal, men har ikke mulighed for det. Bor på en 22 kvm studieværelse, så jeg har ikke plads til at arbejde med noget, dårligt nok heller træ. :rolleyes:

www.stormeren.dk

15

søndag, 31. oktober 2004, 12:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af Stormeren

Citeret

Oprindeligt indlæg af Daedra

Jep, den skal hænge bag min computer
Samtidig forsøgte jeg at få fat i noget hvidt eller krystaliseret(frozen) plexiglas. Det var ikke til at opdrive i nærheden af hvor jeg bor. Prøvede at slibe noget selv, men det blev ikke pænt nok. Så droppede til sidst det. Min plan var at dette ikke måtte koster over 200kr at lave, og det gjorde det heller ikke.

Svaret er at glas- eller sandblæse pladen ;) Bliver rigtig flot.

16

søndag, 31. oktober 2004, 12:23

Svaret er at glas- eller sandblæse pladen ;) Bliver rigtig flot.[/quote]

Jepper, Ved jeg godt. Men den mulighed har jeg ikke desværre. Det var også derfor jeg prøvede med noget sandpapir 180, og se om man selv kunne lave det. Det kan man ikke....altså ikke pænt.

www.stormeren.dk

17

søndag, 31. oktober 2004, 12:33

nice hvad skal du have for at lave sådan et :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

18

søndag, 31. oktober 2004, 14:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

Tja, det er et godt spørgsmål.

4 stk. Katoderrør er 150kr af pengene.
30 dioder med modstande ca. 50kr
Træ og plexiglas ca. 50-60kr alt efter hvad jeg kan få af pladeresterne til.
Maling og hænglser ca. 50kr.
220v til 12v Transformer ?? kr ( aner ikke hvad sådan en koster, men da jeg ikke har flere, skal den købes )

Skal jeg købte alt, så kommer vi op på mindst 300kr uden transformer, og det kan du ikke gøre billigere. Jeg tvivler på at det kan gøre det.
Jeg kunne godt nok selv lave det for lidt under 200kr, men det var også fordi jeg havde en masse rester af ting og sager som dioder og plexiglas.

Så hvis vi nu siger at det koster absolut minimum 300kr uden transformer, og det tager ca. 10 timer at lave, så kan du så selv regne ud hvad du vil give.

www.stormeren.dk

19

søndag, 31. oktober 2004, 14:30

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

Tja, det er et godt spørgsmål.

4 stk. Katoderrør er 150kr af pengene.
30 dioder med modstande ca. 50kr
Træ og plexiglas ca. 50-60kr alt efter hvad jeg kan få af pladeresterne til.
Maling og hænglser ca. 50kr.
220v til 12v Transformer ?? kr ( aner ikke hvad sådan en koster, men da jeg ikke har flere, skal den købes )

Skal jeg købte alt, så kommer vi op på mindst 300kr uden transformer, og det kan du ikke gøre billigere. Jeg tvivler på at det kan gøre det.
Jeg kunne godt nok selv lave det for lidt under 200kr, men det var også fordi jeg havde en masse rester af ting og sager som dioder og plexiglas.

Så hvis vi nu siger at det koster absolut minimum 300kr uden transformer, og det tager ca. 10 timer at lave, så kan du så selv regne ud hvad du vil give.

Sjovt du siger det ;)

Citeret

Min plan var at dette ikke måtte koster over 200kr at lave, og det gjorde det heller ikke.

:))

Forresten.. korn 180 ?! 8o Ligefør du bare kan tage plade og lægge den på asfalten udenfor og så ellers bare gå i gang! :D

Korn 1000 så er vi der - hvis ikke mere.

20

søndag, 31. oktober 2004, 14:45

Det er da super cool!!! Spekulerer hvilket motiv der ville passe bedst til et fest lokale, som mit værelse hos min mor efterhånden er blevet til :evil:

Seneste tests og artikler

11

MSI Twin Frozr GTX 970 Gaming 4G

Så kom dagen altså, som jeg er
Læs Mere

0

Func HS-260 Gaming Headset

Tweak.dk tager i dag pulsen på
Læs Mere

0

Corsair Graphite 780T Full Tower

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere

1

CM Storm Resonar In-ear Gaming Headset

Hvis du tilbringer megen af di
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Scalebound kommer eksklusivt til Xbox One konsollen

Når Platinum Games lancerer sp
Læs Mere

1

Her er alt du skal vide om den nye iPhone 6 og iOS 8

Tim Cook og resten af Apple-ko
Læs Mere

0

Earth Defense Force kommer til Playstation 4

En Playstation 4 version af de
Læs Mere

0

ASUS er klar med Strix GTX 970 og Strix GTX 980 grafikkortene

ASUS har lanceret deres to Str
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.