Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 26. oktober 2004, 09:42

Jeg er ved at lave lidt Case mod på et bord
lidt copy cat af Martins glasbord.

men jeg tænkte på om nogen har en ide til en flad eller lille strømforsyning jeg kunne bruge til at køre de 6 (2x2x2) neon lys jeg skal bruge.
Jeg kan ikke hive dem alle fra min computer da den står lidt for langt væk hehe og det jeg har for ide nu er bare en kortsluttet strømforsyning.

men det er en lidt stor klods at gemme væk et eller andet sted :)

så..... nogen ideér ? :T

TBA!

2

tirsdag, 26. oktober 2004, 11:59

Hvad med sådan en Micro ATX noget eller hvad de hedder...

Sådan en fra en barebone...

3

tirsdag, 26. oktober 2004, 12:27

Tænkt på en Mini-ITX måske ? tror ikke rigtigt du kan få dem mindre eller for den sags skyld mindre støjsvage da de fåes hvor at du bare connector en alm adapter til et print af en art også direkte i stikket i væggen og helt uden nogen form for blæsere...

P4 2.6 (200FSB), 1024Mb RAM, Giga-Byte 8IK1100, 160Gb Samsung P80, 80Gb Seagate, 60Gb Maxtor, 30Gb Maxtor, 5x Quantum Atlas 74Gb 10K SCSI SCA, 36Gb HP 10K SCSI SCA, 2x Quantum 36Gb 10K SCSI SCA, 2x 146Gb Hitachi 10K SCSI SCA, Externt 10 Bays SCA Rack Kab, Externt 4 Bays IDE / FireWire Kab, Adaptec 2940U2W, Adaptec 29160N, IBM ServeRAID 4H SCSI RAID 4 Kanals U160, Externt 8 Bays 50-pins SCSI Rack Kab, Eye 910 Tower, Quantum SuperDLT 110/220Gb Streamer, Radeon 9600 Pro 128Mb, 21" Dell CRT

Oprydnings Salg Siden Bliver såvidt muligt holdt up to date med nye ting osv efterhånden som der kommer nyt.
http://www.sluttygirl.dk

4

tirsdag, 26. oktober 2004, 13:20

hmm en ide :)

ohh ja den der barebone en ser ellers perfect ud for det :T

takker :clap:

TBA!

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

1

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere

2

Gamdias Nyx Gaming Mat

Når man gamer, er det vigtigt
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Microsoft lancerer eget Smart Watch

Microsoft har annonceret deres
Læs Mere

0

Nexus 6 bliver forsinket i Europa

Forudbestillingerne til Nexus
Læs Mere

0

En pille der kan opdage kræft – Google´s nye projekt

Google X et science fiction-la
Læs Mere

0

Artikel: Sådan sikrer du dig mod MobilePay svindel

Hvis du har fulgt med i nyhede
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.