Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

2

lørdag, 23. oktober 2004, 16:56

Dine links virker ikke. :crazyeyes:

EDIT: Jo, det gør de så nu. :)

EDIT2: Fed idé, det havde jeg ikke turdet. :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "engel" (23.10.2004, 16:57)

3

lørdag, 23. oktober 2004, 17:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af engel
Dine links virker ikke. :crazyeyes:

EDIT: Jo, det gør de så nu. :)

EDIT2: Fed idé, det havde jeg ikke turdet. :)

Kom til at glemme D i indhold i alle links'ne, men det er rettet.. :)

Skal ikke helt tage æren for moddet, da jeg fik hjælp til at lave den om til Composite signal af StarFox(Den første der også fik en PSone 5" LCD skærm til at køre på D-sub)

4

lørdag, 23. oktober 2004, 17:16

Jeg har ledt en del efter sådan en skærm.. hvor fandt du din?

5

lørdag, 23. oktober 2004, 17:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk

Købte den helt ny af en over guloggratis.dk som ville sælge sin helt nye PSone + skærm og spil..

Men fik skærmen og strømforsyning for 400,-pp

De bliver ikke produceret mere, så du skal skaffe en brugt..

6

lørdag, 23. oktober 2004, 18:24

Ser godt ud... Har også selv haft overvejet det efter at have set det link du tidligere viste herinde, men er aldrig rigtig kommet videre med det... Glæder mig til at se det færdigt...

http://www.bit-tech.net/article/136

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

7

lørdag, 23. oktober 2004, 18:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Henrik-
Ser godt ud... Har også selv haft overvejet det efter at have set det link du tidligere viste herinde, men er aldrig rigtig kommet videre med det... Glæder mig til at se det færdigt...

Yep, men jeg lavede en simplere løsning end den der.. jeg skulle kun lodde 2 ledninger, da det kun køre på Composite signal, det giver en smule dårligere kvalitet, men man skal ikke indstille alle de skide timings og finjustere hz.. :)

Det var faktisk sværer at skille det ad som skærmen sad i, end at lodde konverteren! :P

8

lørdag, 23. oktober 2004, 19:04

Jeg vil skaffe en psone skærm så jeg kan lave det der... havede set den på bit-tech men den skulle på et skærm stik så det var udelukket da jeg køre med 2 skærme men du siger at du køre den over Composite signal og så er der plads..

Muffe: Hvis jeg finder en skærm vil du så hjælpe mig med og lave den ?

Your pony died because it wasn't pretty enough

9

lørdag, 23. oktober 2004, 20:22

Ser fedt ud...

Kan være jeg også vil lave sådan en...

Hvad har det kostet dig?

10

lørdag, 23. oktober 2004, 20:30

fedt lavet men hvad koster sådan psone kit der?

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

11

søndag, 24. oktober 2004, 12:22

Til alle jeres spørgsmål:

Ja, jeg kan godt hjælpe folk med at lave dette mod, da det er ret simpelt, og som sagt før, så skriver jeg også en lille guide til det på www.caseworld.dk

Projektet har kostet mig 400,-pp for en helt ny skærm købt af en privat person der åbenbart må have fortrudt købet.. og så kostede det mig 24kr i materialer, altså 4pin Jack stik, Phono stik og godt afskærmet kabel

og det skal åbenbart lige siges igen! Skærmen bliver ikke produceret mere, så man skal ud og anskaffe sig en brugt, eller et alternativ kunne være at skaffe en kopi fra fx. Thrustmaster, men den er ikke ligeså let at modde, det ville jeg desuden heller ikke anbefale da jeg har prøvet sådan en, og syntes ikke billedet er lige så pæn som Sony's

12

mandag, 25. oktober 2004, 21:43

Okay, det der har jeg tænkt mig at lave :ohmy: Jeg har en PSone skærm der bare skal bruges til det der!!! Men jeg vil finde en guide på dansk. Laver du en Muffe? Hvis ja, så ser jeg VIRKELIG frem til det!

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12735&sid=[/IMG]

13

mandag, 25. oktober 2004, 22:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk

Du skal da bare fixe en fra bilka...godtnok en 7" skærm bare, som man kan købe løst eller sammen med en dvd afspiller til bilen, derefter modder du den bare lidt om så, køre over dit dvddrev i compen og får fixet strømkablet så den kan kobles til 12V :)

laer\\

14

mandag, 25. oktober 2004, 23:07

HeHe... Griner nok ... Men jeg fortrækker nu stadig mit TV ... :))

15

mandag, 25. oktober 2004, 23:36

Hvis nogle vil købe en så er det her her

Your pony died because it wasn't pretty enough

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DoDo" (25.10.2004, 23:37)

16

tirsdag, 26. oktober 2004, 00:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
HeHe... Griner nok ... Men jeg fortrækker nu stadig mit TV ... :))

well.....når man nu er til lan, så er det nice nok med et bitte tv, så man lige kan få lidt nyheder osv... :)

dr1/tv2

laer\\

17

tirsdag, 26. oktober 2004, 14:11

Jeg vil i løbet af ugen få skrevet en guide til at lodde den konverter til en Sony LCD skærm..

Det bliver dog midlertidigt kun en guide til hvordan man får sat den til via composite signalet på grafikkortet, hvilket også gør at skærmen er kompitable med hele Geforce FX serien..

Jeg vil senere skrive en guide til at konvertere skærmens output om til D-sub, så i kan bruge skærmen som secondary skærm, i meget flottere kvalitet, men det vil for det meste ikke virke ordentligt på Geforce grafikkort, da de ikke har C-sync!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.