Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

it-nissen.dk

Gæst

21

onsdag, 18. august 2004, 16:02

LOL jeg siger min mening og det er der ingen der skal forhindre mig i at gøre igen...

Der bliver spurt om ens mening og han har fået min..!

it-nissen.dk

Gæst

22

onsdag, 18. august 2004, 16:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bit Phreak

Citeret

Oprindeligt indlæg af it-nissen.dk
Ja jeg praler..

grundet jeg ikke laver noget der er så gimt..
og jeg ved hvad jeg snakker om da jeg har stor interresse i casemod og kigger på tingene inden jeg laver det..
jeg køber ikke bare en spray flaske fra bauhaus og så maler.. det er ikke ordenligt der skal mere arbejde i det..

jeg skal have malet mit og så skal der tages billeder så er det klart..

lige nu står maskinen bare og glor der hjemme skal have en PSU der kan lidt mere end den der er i..
får ikke nok strøm til det jeg har i maskinen..
så må have en der er større så den ikke bare rebooter...

:lame:

wow du må da virkelig være godt til det shit såen som du snakker!

eller også er du direkte imigreret fra HOL.dk :ban:

Den var da lige lidt under bæltestedet det der..!
Det er da kun grønsager der er der inde..!

24

onsdag, 18. august 2004, 16:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN
hmm... er det meningen det ska se så ringe ud? 8o fordi jeg synes godt nok det ligner en gang klatmaling af format..

Det er jo ikke os alle der har mulighed for at male vores kabinet hos en autolakere......

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

25

onsdag, 18. august 2004, 16:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af X-Man

Citeret

hmm... er det meningen det ska se så ringe ud? 8o fordi jeg synes godt nok det ligner en gang klatmaling af format..

Det er jo ikke os alle der har mulighed for at male vores kabinet hos en autolakere......

nej.. men med en normal spraydåse kan det altså komme til at se MEGET flottere ud end det der..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

it-nissen.dk

Gæst

26

onsdag, 18. august 2004, 18:04

Citeret

Citeret

Citeret

nej.. men med en normal spraydåse kan det altså komme til at se MEGET flottere ud end det der..

Hørt..

det kan laves meget flottere end det der er blevet lavet her..!

27

onsdag, 18. august 2004, 22:33

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Hørt..

ja.. det er i forarbejdet det hele ligger :D

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

28

onsdag, 18. august 2004, 22:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af koger
Vær sød mod de nye på siden :D

Hva? .. er det nu en ny regl? ;)

it-nissen.dk

Gæst

29

torsdag, 19. august 2004, 08:48

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Hørt..

ja.. det er i forarbejdet det hele ligger :D

Ja der er jo stort forarbejde i det..
der skal renses og alt det andet så det er på med vanten og så gå til den :boxing:

it-nissen.dk

Gæst

30

torsdag, 19. august 2004, 08:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk

Citeret

Hehe åbenbart..

og det kommer jo mig til gode.. :P

31

torsdag, 19. august 2004, 14:41

Citeret

Citeret

Citeret

Hehe åbenbart..

lysse slukker :P :))...

og ja.. selv mit modd med 5 minz maling i en spary flaske over mit æld gamle codegen kabi så 100% bedre ud 8o...

det er jo for fanden synd for kabinettet...

men velkommen til siden og :drink: skål i skuret, vi ses sikkert på grillen :dance:

EDIT: jeg KAN bare IKKE stave når jeg er i skole ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "silver" (19.08.2004, 14:42)

it-nissen.dk

Gæst

32

torsdag, 19. august 2004, 14:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af silver

Citeret

Citeret

Citeret

Hehe åbenbart..

lysse slukker :P :))...

og ja.. selv mit modd med 5 minz maling i en spary flaske over mit æld gamle codegen kabi så 100% bedre ud 8o...

det er jo for fanden synd for kabinettet...

men velkommen til siden og :drink: skål i skuret, vi ses sikkert på grillen :dance:

EDIT: jeg KAN bare IKKE stave når jeg er i skole ;)

Tja det her er klart noob der har leget med Bauhaus billige spray dåse..

og jeg bukker og takker..! :D :clap: og :cheers: skål igen.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "it-nissen.dk" (19.08.2004, 14:50)

33

torsdag, 19. august 2004, 16:04

Altså... han skal jo starte et sted.. så i stedet for at kalde han for noob osv, så kom med nogle forslag til hvordan han kan gøre det bedre. Man skal jo lige lære af sine fejl, før man kan gøre det bedre og DeH har sikkert lært en masse af at lave det han har lavet nu.
Om folk kan lave det 10 eller 100 gange bedre, er han sikkert totalt ligeglad med.

34

torsdag, 19. august 2004, 16:07

Citeret

Altså... han skal jo starte et sted.. så i stedet for at kalde han for noob osv, så kom med nogle forslag til hvordan han kan gøre det bedre. Man skal jo lige lære af sine fejl, før man kan gøre det bedre og DeH har sikkert lært en masse af at lave det han har lavet nu.
Om folk kan lave det 10 eller 100 gange bedre, er han sikkert totalt ligeglad med.

nemlig.

it-nissen.dk

Gæst

35

fredag, 20. august 2004, 09:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af sHOIKAW

Citeret

nemlig.

Hmm.. han kunne have betalt sig fra det eller øvet sig noget mere inden det blev lagt på nettet..

eller en helt 3. ting var at han kunne have funet noget info på nettet om hvordan man kan få det flotteste ud af sit projekt..

36

fredag, 20. august 2004, 10:36

well jeg gider ikke være så negativ.. hvis det er det første du har lavet er det faktisk blevet okay... (men det er ikke viderer kønt) synes du skulle prøve en gang mere og så eventuelt surfe lidt rundt efter nogen guides til hvordan du gør det evt. http://www.casemodding.dk/paintjob.php
men du skal sq ikke give op fordi der er nogen der er lidt negative over det... synes det er fair nok du smider det op og viser os hva du har lavet, for der er folk der giver konstruktiv kritik...
og by the way mit første paintjob blev absolut ikke pænere... men jeg havde heller ikke undersøgt det ordentlig først.... men prøv at slib det ned og følg ovenstående guide og lad os se det næste resultat...

Chriller

Seneste tests og artikler

41

Stor AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Corsair Voyager Air 2

For noget tid siden testede vi
Læs Mere

0

Enermax Aeolus Vegas laptopkøler

Sidder du og læser denne test
Læs Mere

0

ASUS Z97-PRO (Wi-Fi ac)

Så er det blevet tid til endnu
Læs Mere
Seneste nyheder

0

AMD er klar med tre nye Kaveri APU chip

AMD er i dag kommet med tre sp
Læs Mere

10

Nyt Lian Li PC-V2130 kabinet

Lian Li er klar med et nyt sto
Læs Mere

5

Du kan prøve Final Fantasy XIV: A Realm Reborn gratis

Square Enix har annonceret, at
Læs Mere

0

EIZO FlexScan EV3237 UHD skærm på 31.5 tommer

EIZO er kommet med en FlexScan
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.