Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Han er genial...
Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W
Citeret
Oprindeligt indlæg af Try-this
Hey, tak for at "leve tråden op" igen, havde helt glemt det![]()
det er så mega feed det projekt![]()
![]()
Det var så lidt.

Jeg har smidt hans hjemmeside under mine "favoritter". Var bange for at jeg også ville glemme det.
Jeg fatter ikke hvor han får inspiration fra. Ja, udover The Cube. Jeg mener de små detaljer. Også bare måden han har lavet et 3D blueprint af kabinettet inden han overhovedet gik i gang. Det er sygt.

Citeret
Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK
Citeret
Oprindeligt indlæg af Try-this
Hey, tak for at "leve tråden op" igen, havde helt glemt det![]()
det er så mega feed det projekt![]()
![]()
Det var så lidt.![]()
Jeg har smidt hans hjemmeside under mine "favoritter". Var bange for at jeg også ville glemme det.
Jeg fatter ikke hvor han får inspiration fra. Ja, udover The Cube. Jeg mener de små detaljer. Også bare måden han har lavet et 3D blueprint af kabinettet inden han overhovedet gik i gang. Det er sygt.
På cube2 dvdén tror jeg nok der er tegniner til hvordan sådan en cube er bygget op

Citeret
Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Citeret
Oprindeligt indlæg af Mazie
Det er noget af det fedeste jeg nogensinde har set, det gælder både moddet og filmene...! For folk som ikke har set Cube og HyperCube... SE DEM!!!
Har set demog 1éren er klart bedst
![]()
Helt klart. Der ved man stadig ikke hvad det er når den slutter.
2´ern har en utrolig tam slutning og er IMO enormt skuffende.
1´ern var enormt fed og helt anderledes da den kom frem. Desuden var cast i 1 også en hel del bedre.
der var nogen der nævnte noget om han mistede lidt performance ved at gøre således ved sine kabler... det gør han ikke overhovedet det er i princippet det samme der er gjort ved at normalt rundt kabel.... jeg gjorde det selv før jeg tog mig sammen til at købe runde ide... der var ingen forskel.... men nu kører jeg sata så nu har jeg bare det andet liggende

Chriller
Så er der opdateret igen...
Gider egentlig ikke skrive det mere... så I må selv holde øje hvis det har interesse.
http://users.telenet.be/hypercube/
Gider egentlig ikke skrive det mere... så I må selv holde øje hvis det har interesse.

http://users.telenet.be/hypercube/

Nyeste Videoer og Trailers
Partner sider
Indsend nyhed
Nyhedsbrev
Tilføj din mail adresse til vores nyhedsbrev der sendes ud med info om konkurrencer og artikler.
MEST LÆSTE
MEST KOMMENTEREDE