Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Oprindeligt indlæg af vipvop
Selve plexiglas pladen og indholdet med lys og alt ser da meget fint ud, men kabinettet falder ikke lige i min smag
Beklager Devil, men jeg er ikke så vild med selve kabinettet. Resten ser pisse godt ud.
Hvor har du gemt pumpen Overvejer stadig H2O i Cube´n men det kniber med pladsen. Har dog plads til en single radiator samme sted som dig.
Lidt mere info om selve vandkølingen tak.
Mac Pro / 2*Xeon E5472 / 22GB DDR2 800MHz [ECC]
2*HP 23xi / eVGA GTX 570 / Airport Extreme / Bluetooth
2*180GB Intel 330 [RAID 0] / 2TB Barracuda Green
Logitech Solar K750 @ Magic Mouse / JBL Creature II
Selve plexiglas pladen og indholdet med lys og alt ser da meget fint ud, men kabinettet falder ikke lige i min smag
Beklager Devil, men jeg er ikke så vild med selve kabinettet. Resten ser pisse godt ud.
Hvor har du gemt pumpen Overvejer stadig H2O i Cube´n men det kniber med pladsen. Har dog plads til en single radiator samme sted som dig.
prøv at kig på mit res der er pumpen inden i
Cool, hvad er det for en pumpe?
Mac Pro / 2*Xeon E5472 / 22GB DDR2 800MHz [ECC]
2*HP 23xi / eVGA GTX 570 / Airport Extreme / Bluetooth
2*180GB Intel 330 [RAID 0] / 2TB Barracuda Green
Logitech Solar K750 @ Magic Mouse / JBL Creature II