Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

fredag, 30. juli 2004, 22:32

Det er sikkert de forstærkede, har ikke brugt dem før.
Jeg har også kun brugt de små tynde indtil nu.

22

lørdag, 31. juli 2004, 13:27

Ser fandme nice ud det er sgu lykkedes godt for dig. Kan godt lide når der lavet sådan noget istedet for de der typiske købe vinduer som alle sammen er ens.

Hvor meget giver du for at få udskrevet sådan et casewarp der ??

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

23

lørdag, 31. juli 2004, 13:46

350 inkl porto mener jeg. så det er egentlig rimelig billigt. især når man tit ser at nogle firmaer vil have et par hundrede kr for en bagrude streamer med op til 4 farver til sin bil

24

lørdag, 31. juli 2004, 14:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk
Jeg var på skovtur med Daniel i dag (ja, han skal jo luftes engang imellem..) og var et smut i Bauhaus.. vi fandt nogle 3-4cm brede klinger (diameter) og 2mm tykke.. tror ikke de er gode til at skære rundt med.. men sikkert fabelagtige til at skære lige.

Nu synes jeg satme du skal til at passe på ;)

Men ja de er geniale. Nok ikke til etching etc, men til rude skæring etc tror jeg faktisk de er optimale.. De holder sikker meget længere end de traditionelle.

25

mandag, 2. august 2004, 14:09

Ja man kan godt se du har kedet dig det ser jo kedeligt ud.... Aj der er gas..
det ser sQ fint ud men hvor har du fået metalet fra har du gemt det stykke du skar ud af siden ????

Your pony died because it wasn't pretty enough

26

mandag, 2. august 2004, 17:49

Hvad er casewrap ?? og hvad er det for noget dyrt noget i snakker om ???

27

mandag, 2. august 2004, 20:26

Efter at jeg også er løbet tør for klinger til min dremel, begyndte jeg da bare at bruge en normal vinkel-sliber...
Til dem der vil se billeder af det jeg har skået med en normal vinkel-sliber, kan I bare kigge på de sidste sider af Projekt SOWS...
Og jeg vil lige sige at jeg ikke har slebet på selve kanterne, man skal bare ha' en rolig hånd tilstyring af maskinen... ;)

edit: glemte lige at sige:

Ser sku godt ud... Jeg har ikke lige haft tid til at tage nogel billeder af "den lille spider"...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "kio_liex" (02.08.2004, 20:28)

28

mandag, 2. august 2004, 20:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af Evilbone
det er sgu flot ! ! :cheers:

helt enig!! det ski nice!!

[IMG]http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=3514&sid=[/IMG]

29

mandag, 2. august 2004, 22:25

Du kan bare det skidt der 8o

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

30

tirsdag, 3. august 2004, 13:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af DoDo
Ja man kan godt se du har kedet dig det ser jo kedeligt ud.... Aj der er gas..
det ser sQ fint ud men hvor har du fået metalet fra har du gemt det stykke du skar ud af siden ????

jep det var bare det jeg skar ud som jeg brugte

31

tirsdag, 3. august 2004, 15:34

Næste gang giver du det mig med på arbejde, så skal jeg nok trådgniste lortet for dig, det bliver en del pænere end og fægte med din dremel.

32

tirsdag, 3. august 2004, 17:37

eyyyyyyyy whuhlmauz det skulle du have sagt. det havde jeg jo helt glemt. eller få en af jeres CNC maskiner til at fræse det ud eller noget

33

tirsdag, 10. august 2004, 05:19

Cool, du har gjort det igen. Jeg har lige brugt de resterende bolte til en rude i den anden PC. Glæder mig da til, at se det helt færdigt...

34

tirsdag, 10. august 2004, 16:30

jep keg kunne så godt lide dem ;)

Seneste tests og artikler

0

Denon Cocoon Stream trådløs musikafspiller

Der findes et væld af trådløse
Læs Mere

0

HIS IceQ X2 Radeon R9 285 2 GB

Vi skal i dagens review se på
Læs Mere

14

MSI Twin Frozr GTX 970 Gaming 4G

Så kom dagen altså, som jeg er
Læs Mere

0

Func HS-260 Gaming Headset

Tweak.dk tager i dag pulsen på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nyt Gigabyte G1.Sniper B6 Socket LGA1150 bundkort

Gigabyte har annonceret deres
Læs Mere

0

NVIDIA er klar med ny GeForce 344.16 beta driver

Kort efter lanceringen af dere
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Mega 2 dukker op

Den er ikke kommet endnu, og s
Læs Mere

0

Triad Wars tæt på annoncering

United Front Games og Square E
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.