Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 25. juli 2004, 17:37

Davs alle :D

Jeg har gåret lidt i tankerne med at lave en "Sleeving Guide",
guiden vil gå ud på at vise hvordan man fik sleeeving på kablerne. Altså de rigtige tykkelserr samt med det rigtige værktøj ;)~

Hvor mange ville intresseret i sådan en guide? :) skriv i tråden hvis i syntes det er en go' idè.

2

søndag, 25. juli 2004, 17:44

Har set sådan nogle guider hist og her ... Har dog ikke lige haft brug for en for hvis man tænker sig lidt om og tager det stille og roligt så går det vel ikke helt galt ... ;)

3

søndag, 25. juli 2004, 17:47

Jeps, guiden vil og henholdsvis blive lavet til UErfarende bruger samt nybegyndere 8).
De guides jeg har set er med nål og fikfakserier, i denne guides gøres det på den rigtige måde med de rigtige værktøjer til formålet.

4

søndag, 25. juli 2004, 18:13

Der er jo altid chippens, største ulempe ved den, det er vel bare at der står chippen henover alle billederne og at den måske mangler "stil"... Den virker måske lidt amatør agtig...

Lian Li V2000B - HX1000W
DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
måske en MD20 til salg

5

søndag, 25. juli 2004, 18:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af sHOIKAW
Jeps, guiden vil og henholdsvis blive lavet til UErfarende bruger samt nybegyndere 8).
De guides jeg har set er med nål og fikfakserier, i denne guides gøres det på den rigtige måde med de rigtige værktøjer til formålet.

Problemet er bare, at det er de færreste, der har det rigtige værktøj.. Og det er nok også de færreste, der har tænkt sig at anskaffe sig det. Så hvis du endelig laver en guide, hvilket er en god idé, så kunne du jo gøre det primært med det rigtige værktøj, men også vise hvordan man gør med papirklips, skruetrækkere mm.

Du skal også lige huske at skrive, at du ikke tager noget ansvar for eventuelle konsekvenser ved brug af din guide.

Ellers så go for it! Man kan aldrig får for mange guides. :)

6

søndag, 25. juli 2004, 18:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af teko
Der er jo altid chippens, største ulempe ved den, det er vel bare at der står chippen henover alle billederne og at den måske mangler "stil"... Den virker måske lidt amatør agtig...

Jeg har alt hvad jeg skal bruge for at lave en guide, dvs. næsten alt.. mangler tiden ! Har pt. 8 produkter der står foran i køen ;)

7

søndag, 25. juli 2004, 18:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bullfaegter

Citeret

Oprindeligt indlæg af sHOIKAW

Problemet er bare, at det er de færreste, der har det rigtige værktøj.. Og det er nok også de færreste, der har tænkt sig at anskaffe sig det. Så hvis du endelig laver en guide, hvilket er en god idé, så kunne du jo gøre det primært med det rigtige værktøj, men også vise hvordan man gør med papirklips, skruetrækkere mm.

Du skal også lige huske at skrive, at du ikke tager noget ansvar for eventuelle konsekvenser ved brug af din guide.

Ellers så go for it! Man kan aldrig får for mange guides. :)

toolsne bliver primært nogen Johnny eller jeg har lavet :)- Ikke dem man køber i diverse shops & butikker, men nogle man kan lave selv - Ved hjælp af lidt snille.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "sHOIKAW" (25.07.2004, 18:48)

8

søndag, 25. juli 2004, 18:49

Det ville måske være meget sjovt med tweaks egen lille guide.

Selv om der findes guider, der bruger "det rigtige værktøj", de er bare på engelsk, men det er vel til at finde ud af.

Dog kunne det være sjovt med tweaks egen guide.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "rasmusvn" (25.07.2004, 18:50)

9

søndag, 25. juli 2004, 18:51

Hm... Så det "rigtige" værktøj er altså noget som der er en eller anden der har bixet sammen derhjemme ? ... Yeah right. *G* :)) .... Det er jo stadig en kopi af det "rigtige" værktøj.

Medmindre man er mongol eller bare har motorik som selvsamme, så vil jeg påstå at det "rigtige" værktøj er noget som fungere HELT udemærkede for langt de fleste .... Nemlig en lille tynd flad skruetrækker ... ;)

Det "rigtige" er jo vel hvad de fleste bruger ... ;)

silverblue

Gæst

10

mandag, 26. juli 2004, 13:10

Rigtigt værktøj!?!? Baah, har man en lille skruetrækker, en slat malertape og en god tålmodighed så er en PSU sleevet før end man har set sig om... ja det tager sin tid, men det skal jo også se ordentligt ud jo... jeg mener ikke at alt det der mega dyre "special" værktøj er nødvendigt på nogen måde!

Men jo flere guides, jo bedre ik!?!?

:cheers:

11

mandag, 26. juli 2004, 13:48

Jeg fandt oxo lige en ny måde i går med sån nogen man banker ledniinger fast på vægge med så stak jeg bare sån to ned i på hver side, og vupti stikket var ude :)

12

mandag, 26. juli 2004, 22:56

Det var ikke mange meninger der kom :camp: :chain:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.