Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 30. juni 2004, 19:02

Tweak Test

Jeg har overvejet at købe dette kabinet, er der nogen der har det? Tweak/skibent som har testet det, er der mere at sige end det der står i anmeldelsen?

Jeg vil gerne have det, men hvilken 120 mm fan skal man vælge, den skal vel være bluled også? Hvad med rør i bunden, skal det til eller er det federe uden - fortæl fortæl eller overbvis mig for enten at købe eller ikke at købe

Hjææælp

CPU: Q6600 @ 3ghz - Bundkort: Asus P5K Premium/ WiFi-AP Black Pearl Edition
RAM: 4 GB Corsair XMS2 (4-4-4-12) HD: 2 x 320 WD (raid 1) GFX: 8800GTS 640
OS: Vista 64 bit - Skærm: Samsung 204B - Keyboard: Logitech Dinovo
Mus: Logitech MX1000 Laser - Højttalere: Altec Lansing

2

onsdag, 30. juni 2004, 19:06

Jeg synes at du måske skal købe et der ikke er pre-modded så meget... købe evt et uden vindue og så skær dit eget design vindue, det er lidt federe...

hvad angår lys, så synes jeg du ikke skal blande for mange farver...

men ellers held og lykke...

3

onsdag, 30. juni 2004, 19:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af kio_liex
Jeg synes at du måske skal købe et der ikke er pre-modded så meget... købe evt et uden vindue og så skær dit eget design vindue, det er lidt federe...

Mange tak... Jamen det med vindue, ja måske skulle man lavet sit eget, men er det ikke noget af et kæmpe projekt eller...?

Hvilket kabinet med PSU ville du vælge??

4

onsdag, 30. juni 2004, 19:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Night_Hawk

Citeret

Oprindeligt indlæg af kio_liex

Mange tak... Jamen det med vindue, ja måske skulle man lavet sit eget, men er det ikke noget af et kæmpe projekt eller...?

Hvilket kabinet med PSU ville du vælge??

Det kommer an' på hvordan du har det med at arbejde i et kabinet... Der er nogle der VIL ha' at harddiskene sidder i en ramme der er til at tage ud, men jeg har ikke noget imod at de sidder fast i selve kabinettet, det er jo ikke så tit man skifter hd...

Hvad angår PSU så vil jeg vælge en med en 120 mm blæser og active PFC... jeg har selv lige bestilt en SilverStone 460Watt

Men ellers lige skrive hvad du forventer af et kabinet, og hvad du har lyst til at lave ved det... Du skal jo lige tænke på at vi er jo her for at hjælpe andre... :]

5

onsdag, 30. juni 2004, 20:48

Du kan vælge hvilken som helst blæser du vil, det er kun din fantasi der sætter grænser.

Jeg var meget overrasket over da jeg testede det. For 600kr er man meget mere end glad. Og det vindue der er lavet er klart pænere end det man selv laver.

6

onsdag, 30. juni 2004, 21:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af Lasse
Du kan vælge hvilken som helst blæser du vil, det er kun din fantasi der sætter grænser.

Jeg var meget overrasket over da jeg testede det. For 600kr er man meget mere end glad. Og det vindue der er lavet er klart pænere end det man selv laver.

Vil det sige at du gerne vil anbefale det, jeg har læst hvad du har skrevet i testen flere gange, men har du evt. flere billeder eller noget? Kunne være cool hvis der var video klip til jeres anmeldelser.

Hvis du skulle have et nyt kabinet til omkring 1000 kr med PSU ville du så vælge dette, hvis du skal lave lidt casemod?

Hvordan er det med plads i kabinettet??

Citeret

Det kommer an' på hvordan du har det med at arbejde i et kabinet... Der er nogle der VIL ha' at harddiskene sidder i en ramme der er til at tage ud, men jeg har ikke noget imod at de sidder fast i selve kabinettet, det er jo ikke så tit man skifter hd...

Hvad angår PSU så vil jeg vælge en med en 120 mm blæser og active PFC... jeg har selv lige bestilt en SilverStone 460Watt

Men ellers lige skrive hvad du forventer af et kabinet, og hvad du har lyst til at lave ved det... Du skal jo lige tænke på at vi er jo her for at hjælpe andre...

Mange tak for link, men hvilket kabinet ville du vælge... Mener selv at det tweak har testet virker cool, men der er vel mange andre fede til samme pris eller omkring 1000 kr. Måske mere, men vil gerne have 800pro eller noget, og skal jo have råd til det hele

7

onsdag, 30. juni 2004, 21:54

Kabinettet er i samme størrelse som Antecs Sonata/Lanboy. Nu har jeg både testet X-dreamer II og Sonata, og de er fede begge to, men X-dreamer er en del billigere.
Jeg anbefaler det gerne, det er utroligt flot.... pænere end du ser det i testen, og desuden nemt at arbejde med..... en 400W PSU med i købet, det er ikke noget dårligt køb....

Det er et midi kabinet, så det er ikke til systemer med mange diske, men til den normale forbruger. Det ville passe perfekt til dig.

8

torsdag, 1. juli 2004, 07:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Lasse
Kabinettet er i samme størrelse som Antecs Sonata/Lanboy. Nu har jeg både testet X-dreamer II og Sonata, og de er fede begge to, men X-dreamer er en del billigere.
Jeg anbefaler det gerne, det er utroligt flot.... pænere end du ser det i testen, og desuden nemt at arbejde med..... en 400W PSU med i købet, det er ikke noget dårligt køb....

Det er et midi kabinet, så det er ikke til systemer med mange diske, men til den normale forbruger. Det ville passe perfekt til dig.

Mange tak, jeg opfatter mig også som normal forbruger. Jamen så er det vel på plads, nu er det vel bare at spænde hjelmen og komme igang.

Tak for hjælpen !

9

lørdag, 3. juli 2004, 00:31

Hej...

Hvis du køber det det kabi, så ville jeg være meget int. i hvor mange A +12v-linien yder :D Overvejer nemlig selv at købe et såden kabi :D Men skal lige have min XP 3200+ først :D Og så noget sygt seriøst køling først :D

10

lørdag, 3. juli 2004, 02:00

Kan kun give lasse ret!
Jeg samlede 3 pcer for 1 månedes tid siden, hvor jeg bestilte 3 stk af disse kabinetter. De er faktisk rigtige flotte, specielt de 6 seks dioder i fronten er en fed detalje og til prisen må dette klart ligge i toppen.

Nyt system under opbygning

Seneste tests og artikler

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere

0

Corsair Raptor M45 - Gamer mus

Er du på jagt efter en ny mus,
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny 27 tommer BenQ RL2755HM Gaming Monitor

BenQ er kommet med en ny RL275
Læs Mere

0

Ny NVIDIA GeForce 347.09 Beta Game Ready driver

NVIDIA er klar med en frisk Ge
Læs Mere

10

Mini-julekonkurrence på Tweak.dk

Tweak.dk afholder en lille jul
Læs Mere

0

OCZ klar til at annoncere en ny SSD serie navngivet Z-DRIVE 6000

Kan du lide OCZ SSD, og kan du
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.