Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 12. juni 2004, 21:12

Sad og kedet mig lidt tidligere ... Så jeg lagde mærke til hvor beskidt mit tastatur var ... Så skillede det ad og rengjorde det ... Syntes det den "hvide" farve var blevet lidt gul... :O ... Så fik en spontan idé ... Male skidtet. *G* :boxed:

Så det blev det ...

... En lidt halv-færdig løsning vel, så nu må jeg jo gøre det gennemført ... :)) .... Det er farligt at kede sig... *G* :crazyeyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (12.06.2004, 23:51)

3

lørdag, 12. juni 2004, 21:26

nice nok... kan man få et close up af det?... og hvordan malede du det uden at bogstaverne blev malet os ?

4

lørdag, 12. juni 2004, 21:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ
nice nok... kan man få et close up af det?... og hvordan malede du det uden at bogstaverne blev malet os ?

Har kun mit webcam ... Det er så godt som et billede med det kan blive ... :O ....

Jeg skilte det ad da jeg skulle gøre det rent som jeg plejer at gøre hist og her ... Det er jo utroligt så meget skidt der ender nede i tastaturet ... og da det var skildt ad, så fik jeg den spontane tanke... *G*

Silent Bob

Gæst

5

lørdag, 12. juni 2004, 22:10

Havde gang i det samme her for et halvt år siden, da jeg indså at mit keyboard MEGET beskidt, så det blev skilt af til bunden.
Men jeg fik vist ikke sat gummi"pladen" præcist nok på igen, 2'eren på numpad er lidt random

F.eks.
Dette er 11 2taller :P

222222222

6

lørdag, 12. juni 2004, 22:58

Ja man skal passe på man ikke får for meget fritid :))

Asus maximus v extreme
Intel Core i7 3770k

Corsair H100
Corsair Dominator GT 1866
Samsung 830, 256GB
2x Asus 7970 DIRECT-CUII
Corsair HX 1050

7

lørdag, 12. juni 2004, 23:42

Grill#

Jeg har det samme tastatur.. Er det mig der skal gå i seng, eller det billedet spejlvendt? :crazyeyes:

MacBook Air - i7 powered ITX build

8

lørdag, 12. juni 2004, 23:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af JacobHansen
Grill#

Jeg har det samme tastatur.. Er det mig der skal gå i seng, eller det billedet spejlvendt? :crazyeyes:

*G* ... Det har du sgu ret i .... Havde ikke engang lagt mærke til at de numeriske taster sad i den forkerte side ... *G* .. Nå, men pointen er der jo selvom mit webcam har spejlvendt billedet. :))

9

lørdag, 12. juni 2004, 23:48

Citeret

Grill#

Heh, har samme udgave.. bare se ;) men tror det er pga. hans webcam.. der kan man ændre forskellige sider man kan se fra :)

ja hej [smiley_med_briller]

10

lørdag, 12. juni 2004, 23:51

Så er det rettet ... Nu giver det lidt mere mening. *G* :))

11

lørdag, 12. juni 2004, 23:53

Tror bare jeg går i seng alligevel. Det har været en hård weekend indtil videre. :boxed:

Glæder mig ikke til at se hvad dagen i morgen bringer... :dots:

MacBook Air - i7 powered ITX build

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Jacob Hansen" (12.06.2004, 23:54)

12

lørdag, 12. juni 2004, 23:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Grill#

*G* ... Det har du sgu ret i .... Havde ikke engang lagt mærke til at de numeriske taster sad i den forkerte side ... *G* .. Nå, men pointen er der jo selvom mit webcam har spejlvendt billedet. :))

Se det på den positive side. Du er blevet højre håndet :))

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

13

søndag, 13. juni 2004, 03:12

Fremfor at male det, havde jeg nok foretrukket rengøring med malerrens.
Det fjerner så godt som alt snavs.

Evt. kunne man pille alle tasterne af og komme dem i vaskemaskinen.
Evt. i et pudebetræk.
(Ovenstående virker faktisk)
Resten kan man så rengøre med en klud eller lign.

Men ok, nu har du da et unikt tastatur må man sige. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "MJO" (13.06.2004, 03:13)

14

søndag, 13. juni 2004, 07:00

lol ugly :T :)) ...ej spøg til side..køb et sort der kan man ik se alle fedt fingerne så let..He he he :P :))

15

søndag, 13. juni 2004, 10:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af ShakaleN
lol ugly :T :)) ...ej spøg til side..køb et sort der kan man ik se alle fedt fingerne så let..He he he :P :))

hehehe, nej man kan ikke se fingrene så let - men efter 1½ års aktivt brug, så bliver ens taster blankslebne ;) ... der er mega meget genskin fra skærmen i mine taster.... *G* :T

16

søndag, 13. juni 2004, 22:06

(

Citeret

Citeret

hehehe, nej man kan ikke se fingrene så let - men efter 1½ års aktivt brug, så bliver ens taster blankslebne ;) ... der er mega meget genskin fra skærmen i mine taster.... *G* :T

Mine taster er ikke blankslebne.. :P.. (Logitech desktop MX styrer :T)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

17

søndag, 13. juni 2004, 23:21

Citeret

Citeret

Det er mit logitech allerede efter et ½ år blevet... Hehe...

Synes det er fint... Det ser faktisk meget sejt ud... :D

Seneste tests og artikler

0

ASRock Fatal1ty Z97X Killer

Her på Tweak.dk har vi allered
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere

1

AMD R7 Series SSD 240 GB

AMD har i samarbejde med OCZ u
Læs Mere

7

DasKeyboard 4 Professional

Sæt jer godt til rette og tank
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Vind et bundkort hvis vi runder 2000 på Facebook

En spændende dag på Tweak.dk o
Læs Mere

0

Nyt klip fra The Equalizer ude

Et nyt klip fra The Equalizer
Læs Mere

0

HTC Nexus Tablet bliver med 64 bit Tegra K1 chip

Når den kommende HTC Nexus tab
Læs Mere

0

Nyt LG G Watch R smartwatch med rund P-OLED skærm

LG har i dag officielt lancere
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.