61

mandag, 6. august 2018, 21:05

Jeg har brug for DIN hjælp!

Det er den her legetøjs bil jeg har købt, collectors ed. die cast metal bil inspireret af Fast & Furious:

Skal jeg:

1) Pakke bilen ud og parkere den inde i maskinen?
- eller
2) Lade den være i sin samler æske og stille hele æsken inde i maskinen?

Mit system: Killer Panda - Z370 X Code

Nyt "gammelt" projekt -Caution! Overclocked

62

mandag, 13. august 2018, 22:22

ville nok give mest mening at pakke den ud og sætte den derinde, lidt underligt med en kasse i kassen :ph34r:

63

tirsdag, 14. august 2018, 21:29

Har idag modtaget en pakke med hvad jeg forventer er de sidste dele til buildet her, så ligeså snart jeg er færdig med det projekt jeg har gang i pt samt at familien tillader det, så skal det her monster vækkes til live.

Vi ses inden forhåbentlig så længe!

:cheers:

64

I går, 22:29

Jeg fandt lige lidt tid idag til at starte byggeriet!
Men fandt ret hurtigt ud af jeg mangler endnu en ting...

Malingen ser FANTASTISK ud!!
Farven er spot on, den har oven i købet sølv flakes!
Den giver dog en noget støvet overflade der lige skal børstes af og så skal den lakeres, ellers skinner det ikke rigtigt, så nu skal jeg finde den perfekte lak...

Lad være med at bide mærke i det lidt små skæve at0mac logo, det er kun begyndelsen på en meget bedre plan jeg fik idag.

De der flammer der lignede noget fra en legetøjs bil, deres lim var forfærdelig, så istedet blev de brugt som en ret nice skabelon til designet her,

Jeg eksperimentere for nu med bagsiden, da den nok i sidste ende skal ses mindst, så skal jeg lave nogen fejl er det her.

Stay tuned for mere!

...forresten, lige nu bygger jeg også et Ryzen system for en ven og Killer Panda venter i sit skab, så lige så snart alt er klart kommer der en ret lækker sammenligning ud i den anden ende ;)

:finger:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.