Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 27. juli 2013, 00:49

Halløjsa Tweak!

Efter et halvt år er jeg endeligt blevet færdig med mit seneste projekt, og føler jeg har brug for at vise den frem til folk:D Så håber i vil nyde billederne :)

Project N.V.

Components:
  • Case: CaseLabs TH10
  • CPU: Intel Core i7-3930K
  • Motherboard: Asrock Extreme11
  • GPU: 3x EVGA GTX 680 FTW
  • Memory: 64 Gb Corsair Dominator GT 1866
  • PSU: Corsair AX1200i.
  • OS Drive: 2x 256 gb Samsung 840 ssd´s in Raid 0
  • Storage drive: 2x WD Red 2TB in raid 0
  • Soundcard: Asus Xonar Phoebus
  • Blue-Ray drive: LG

Cooling:
  • Radiators: 3x XSPX RC 480
  • Pumps: 4x Aqua Computer D5 pumps with USB and aquabus interface
  • Pump Tops: Aqua Computer D5-pump adapters to match the aqualis, G1/4
  • Reservoirs: Full Custom
  • Fans: 24 x Corsair
  • CPU Waterblock: EK Supreme
  • GPU Waterblocks: 3 x EKWB EK-FC680
  • Motherboard Waterblocks: MIPS AE11
  • RAM: 2 x EKWB EK-RAM Dominator X4 - Nickel CSQ
  • Tubing: E22 straight acrylic Tubing
  • Fittings: Bitspower Matte Black

Monitoring:
  • 2 x AquaComputer Aquaero 5 XT
  • 3 x AquaComputer Power Adjust USB Ultra
  • 2 x AquaComputer flow sensors

WIthout to much jibberish, I present the final pictures & video:

Lights off!

Thanks to all that have supported and followed this worklog, and helped me with ideas and good critique!

A great thank goes out to the sponsors of this project!

mod it, you know you want to!

2

lørdag, 27. juli 2013, 09:40

Så også lige din post på /r/battlestations :)

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

3

lørdag, 27. juli 2013, 12:55

Jeg elsker udseendet af det kabinet :) ind til videre ser alle builds der er lavet med det Corsair super godt ud, dog har kabinettet også sine fejl (så hardware canucks review)

Intel I7 4790K 4Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Gigabyte 780 Windforce OC // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

4

lørdag, 27. juli 2013, 20:06

Haha ja, der kunne de ikke lide den:P
Jeg elsker udseendet af det kabinet :) ind til videre ser alle builds der er lavet med det Corsair super godt ud, dog har kabinettet også sine fejl (så hardware canucks review)
Tror du skal kigge lidt nærmere. Det her kabinet er et CaseLabs og koster vel mellem 3 og 6 gange så meget som ethvert corsair kabinet.

mod it, you know you want to!

5

søndag, 28. juli 2013, 20:28

Det er helt åndsvagt det der pope...
Nok en af de flotteste mods jeg nogensinde har set.

Man for bare lyst til at putte en papkasser over sit eget skrammel
og finde sig en helt anden fritidsinteresse. :boxed:

I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

6

mandag, 29. juli 2013, 22:58

Citeret

Haha ja, der kunne de ikke lide den:P
Tror du skal kigge lidt nærmere. Det her kabinet er et CaseLabs og koster vel mellem 3 og 6 gange så meget som ethvert corsair kabinet.

Lol ja, det havde jeg sku ikke lige set :p my bad.

Intel I7 4790K 4Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Gigabyte 780 Windforce OC // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.