ville lige dele mit "mod" med jer her inde kunne ike finde en case i dk der var stort nok så må man jo frem med filen og måle båndet og igang, casen bliver lavet i alu, mb tray er fra en CM case jeg ka huske hvad hedder. teamaet er lidt miltært arktigt bulid, og skal køre så køligt som muligt
først lidt bileder af mit gamle system som er i et cm cosmos S som bliver lavet om til "kontor" pc som skal kunne klare lidt tunger photoshop opgaver, altid rat at have en exstra
Specs på 2012 code name unkown har ikke et godt navn endnu.
cpu: 2011 socket i7 3930k
mb: asus sapertoth 79x
ram: forløbig 8gb senere vil jeg gerne have 64gb ram i og noget ram disk.
gpu: når de kommer på markedet 7990 i cros fire med vand køling
hdd: sdd fra samsung 830256gbx2 og noget exstralagrin forløbig 2000gb hdd fra WD
køling: som sagt vand køling og her bliver det noget over kill men, hey
ek supreme ltx til cpu, kolance køle profiler til "n/b" og s/b. ek full cover køleprofil til gpu.
kolance res+pumpe med 2 pumper. rads bliver en CoolStream RAD XTC (280)til cpu og mb, til gpu'erne kommer der 2 HW-Labs Black Ice - GTX 560, nok noget over kill ja ening men jeg kunne ikke lade vær.
case well, hjemme lavet da det ikke er til at få et kabinet her i landet der ka vær det antal rad's i så.
martriale til dette er 2 plader alu en på (højde x brede xlængde)1x1000x2000mm ogh den anden på 2x1000x2000 pladen på 2mm bliver til ydersiden da den skal kunne holde til brug ihverdagen
nok skriven nu til billeder har været igang i et stykke tid så, der kommer noget at kikke på.