Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

KristofferOrum

Gæst

1

torsdag, 5. april 2012, 12:34

Hej Alle sammen,
Jeg er en billedkunstner med der med stor interesse har kigget på de fantastisk Case Mods på sider som denne og f.eks. http://fusionmods.net/ . Som professionel billedkunstner er det svært ikke at blive imponeret over håndværket, mængde af forskellige typer af mods - Jeg syntes at det fortjener at bliver vist frem til et bredere publikum og er meget interesseret i at samarbejde omkring en udstilling eller et andet projekt - Men har haft lidt svært ved at finde det rigtige sted at henvende mig. I sin tid kan jeg huske at de var en del af de demo parties jeg var til da var en del af "scenen" i 90erne - Nu er jeg ikke længere en del af scene og tænkte om der var nogle her på boardet der kunne pege mig i den rigtige retning? Hvor/hvem kunne være interesserede i at udstille casemods for et mere kunst orienteret publikum? Hvilke andre danske fora finders der for Case Mods? Hvor kan man se Case Mods live?
Jeg håber i kan hjælpe,
Kristoffer Ørum

3

torsdag, 26. april 2012, 10:46

Spændende, dette her!

Du var med i demoscenen? Hvad var dit handle? Mit er Nutman og min gruppe er IRIS (Amiga-gruppe, primært...).

Jeg har mere eller mindre skiftet til casemodding nu og har da et par projekter under bæltet. Jeg kan godt prøve at koordinere noget med andre danske casemoddere, men du skal nok fortælle lidt mere om hvor der skal udstilles henne og hvornår?

Best regards, Nutman

Project: Nutman - Sponsored by: Coolerkit - Specialtech - EK Waterblocks

Tilsvarende tråde

Benyttede tags

casemod, kunst, udstilling

Seneste tests og artikler

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere

0

Logitech G19s Gaming Keyboard

De fleste kender Logitech som
Læs Mere

1

In Win D-Frame Mini

En ny dag, et nyt kabinet komm
Læs Mere
Seneste nyheder

1

Call of Duty: Advanced Warfare stiller krav til din computer

Er du fan af Call Of Duty spil
Læs Mere

0

Gigabyte klar med nyt Mini ITX GTX970

Gigabyte Mini ITX GTX970 ser s
Læs Mere

0

Bliver Intel Broadwell-E forsinket til 2016

Snakken om Broadwell-E har læn
Læs Mere

0

Så er der en stak Apple iPad Air 2 reviews online

Længe ventet er dne nye Apple
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.