1

fredag, 16. september 2011, 16:56

Hej. Har en strømforsygning den har utrolig mange ledninger er der et trick hvor man kna gemme dem eller sådan noget så det ser pænt ud samtidig med at mine ting får den kølig de skal have samt at de her ledninger ikke får ind og genere div blæsere?

Martin

2

fredag, 16. september 2011, 19:31

Strips?

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

3

lørdag, 17. september 2011, 10:17

Hvad kabinet har du ?

4

fredag, 4. november 2011, 19:10

Før kablerne bag om bundkortet og der hvor harddisk-holderen er.

Her kan du se, hvordan jeg har skjult mine kabler i mit kabinet. Det er en gammel computer, hvilket billedet også er. Jeg løste problemet ved, at sætte mine harddiske på højkant.

5

fredag, 4. november 2011, 19:34

Alternativt kan du investere i en modulær strømforsyning - de koster typisk et par hunderede mere end deres ikke-modulære "kloner", men så slipper du derimod også for at have alt for mange kabler. :)

6

søndag, 6. november 2011, 01:29

det er nok begrænset hvad der skal offeres til den spand der :))

7

søndag, 6. november 2011, 02:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fjolle89
Før kablerne bag om bundkortet og der hvor harddisk-holderen er.

Her kan du se, hvordan jeg har skjult mine kabler i mit kabinet. Det er en gammel computer, hvilket billedet også er. Jeg løste problemet ved, at sætte mine harddiske på højkant.

Et rigtigt old school casemod :9xo

Men ja, strips, gem dem oven over CD-drevet, bag ved strømforsyningen er der normalt et lille rum til en ledning eller to (på bagsiden af kabinettet).

8

søndag, 6. november 2011, 06:57

Skævbidder og Strips :D

Eller bare strips som de andre siger, og læg dem i de resterende CD-Drev skuffer...

*EDIT*

Strips dem op i grupper, så du har de nye "flade" strømstik for sig i forhold til alle de andre, i fald af at der skulle opgraderes med ny Harddisk :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "nitan" (06.11.2011, 07:05)

9

fredag, 16. december 2011, 19:46

Føre så mange ledninger som muligt om bag den plade bundkortet sidder på.

Føre ledninger sammen vandret og lodret. Ingen ledninger på skrå eller alene. Det skaber mere ro for øjet når man kigger på det.

Ens farver på kabler mv. hjælper også

Der findes forskellige tricks til at skjule ledninger. Fx ved at montere alu lister hen til bundkortet som man kan gemme dem i. Sådan nogle [ formede nogen. De har dem i et byggemarked.

Se evt her:

http://www.tweak.dk/newtweak/casemod.php?caseid=41#

10

fredag, 30. december 2011, 03:50

Føre så mange ledninger som muligt om bag den plade bundkortet sidder på.

Føre ledninger sammen vandret og lodret. Ingen ledninger på skrå eller alene. Det skaber mere ro for øjet når man kigger på det.

Ens farver på kabler mv. hjælper også

Ja og før kablerne ud igennem de huller i kabinettet der er tættest på det stik kablet skal i. Mere "usynlige" tror jeg ikke man kan gøre dem. :P

FSP Mini USB charger

FSP er kendt for deres strømforsyninger af superhøj kvalitet og styrke. De er begyndt at lave tilbehør, som og
Læs Mere

Little Big Planet 3 - PlayStation 4

Little Big Planet 3 er den første af sin serie der gør indtog på Playstation 4. Spillet er denne gang lavet a
Læs Mere

AMD Radeon R9 Fury X

Seneste skud på stammen i AMD's Radeon R9 serie er landet på Tweak.dk redaktionen, og det er med stor glæde og
Læs Mere

ASUS Strix R7 370 DirectCU II 4 GB

Så er det blevet tid til, at vi skal se på det første grafikkort i Radeon R7 300 grafikkort serien. ASUS har n
Læs Mere

Cherry MX Board 6.0 mekanisk tastatur

Det er med stor glæde, at Tweak.dk nu kan præsentere jer for en helt ny producent i vores repertoire. Vi har i
Læs Mere

ASUS Strix R9 380 DirectCU II 2 GB

Endnu et grafikkort i Radeon R9 300-serien er landet på Tweak.dk redaktionen, og denne gang skal vi kaste blik
Læs Mere

MSI GTX 980 Ti Gaming 6G

Så blev det Tweak.dks tur til at have NVIDIA GeForce GTX 980 Ti på testbænken, og i dagens test har MSI været
Læs Mere

LG G4 smartphone med 5,5 tommer IPS Quad HD skærm

Det er ingen hemmelighed, at vi her på Tweak.dk har set frem til at få LG's nye topmodel til test. Vi har jo s
Læs Mere

Så er Xbox Summer Sale i gang

Fra i morgen og en uge frem søsætter Microsoft deres Xbox Summer Sale, hvor der er nogle seriøse rabatter at h
Læs Mere

DOOM 4 vil ikke tage sig selv så seriøst

id Software og førende producer af DOOM, Marty Stratton, har udtalt, at det nye DOOM spil ikke vil tage sig se
Læs Mere

Rygte: Sony Xperia Z5 kommer til september

Så er der gang I den på rygtebørsen, og et af de varmeste rygter vil vide, at vi i september kan stifte bekend
Læs Mere

Så er der blær med NVIDIA Hairworks

Hairworks er den teknologi, som Nvidia bruger til at simulere pels og hår i spil. Her er en lille demo, som er
Læs Mere

Se vores unboxing af Great White Shark!

Så er det igen blevet unboxingtid her på Tweak.dk, og denne gang kigger vi på et sandt gamingmonster, der er k
Læs Mere

Intels 10nm Cannonlake forsinket - erstattes af 14nm Kaby Lake

Intel har siddet tungt på PC-processormarkedet i det sidste årti, hvor de har været den dominerende spiller, s
Læs Mere

Samsung udvider deres 850 SSD line-up med 2 TB-modeller

Kan du ikke få nok med plads på dine ikke-mekaniske lagermedier, også kaldet SSD'er, så har Samsung måske svar
Læs Mere

Mad Catz i seriøse pengeproblemer

Vi har flere gange haft produkter fra producenten Mad Catz forbi vores testbænk, men noget tyder på, at vi mås
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.