Jeg sidder nogle gange og tænker på ting jeg gerne vil bygge og forskellige projekter, men ofte bliver de droppet da jeg ikke lige kan finde et sted og få lavet de ting som jeg ikke selv har mulighed for at fremstille, derfor tænkte jeg på at vi herinde kunne lave en tråd hvor folk som evt har adgang til cnc-maskiner, folieprintere/skærer osv fortæller hva de har adgang til og man så kan spørge direkte om hva de skal have for at lave det man lige står og mangler =)
If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P
Super cool, håber på mere tilslutning, man kan også byde ind med hvis man har evner inden for aribrush eller andre evner der kan bruges inden for casemodding, der findes jo folk med 10 tommeltotter som gerne vil have lidt hjælp.'
Rasmus, hvordan ser det ud med materialer, er det noget du har adgang til for rimelig priser?
If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P
Oprindeligt indlæg af PsyCho
Super cool, håber på mere tilslutning, man kan også byde ind med hvis man har evner inden for aribrush eller andre evner der kan bruges inden for casemodding, der findes jo folk med 10 tommeltotter som gerne vil have lidt hjælp.'
Rasmus, hvordan ser det ud med materialer, er det noget du har adgang til for rimelig priser?
Har adgang til materialer dog mest alu og stål.
MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0