Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 23. august 2011, 19:56

Hej drenge og piger! Jeg er igang med et mod på mit Haf 912 Plus case. Har installeret endnu en 200mm på maskinen så kølingen nu er rigtig god. Jeg har tilmed lavet et vindue i venstre side panel. Men mit plexiglas er gammelt og ridset og de 2 kolde katoder jeg har købt, som skulle lyse rødt er nærmere pink! Tænkte derfor at anskaffe mig et rødt farvet plexiglas til vinduet!

Nogen der ved hvor jeg kan købe det, udlandet gør ikke noget! Jeg skal nok smide nogle billede ind af moddet! Det er indtil videre super fedt, men mangler bare det sidste til at det matcher! 8)

Mvh MorphDude

There's alot of free games out there. But you dont eat shit sandwiches you because u can make them for free.

3

tirsdag, 23. august 2011, 23:27

Lækker hjemmeside tak. Men jeg får ingen muligheder om at sende til Danmark :s

Mvh MorphDude

There's alot of free games out there. But you dont eat shit sandwiches you because u can make them for free.

4

onsdag, 24. august 2011, 06:48

http://www.glas-direkt.dk/plexiglas.php?p_id=26

Ser ud til at have hvad du skal bruge.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

5

onsdag, 24. august 2011, 07:47

Du kan få det ved caseking osse

http://www.caseking.de/shop/catalog/Modd…al:::28_42.html

Mvh
Sam

AMD FX-8120 CPU, MSI 990FXA-GD65, Polimatech Megahelem 2 Bitfenix Spectre 120mm ,G.Skill 2x4GB Sniper pc-14900/1866Mhz ram,Sapphire R9 290 Tri-x OC ,Samsung 830 128GB SSD(OS), Seagate Momentus XT 500GB,2 WD 1.5TB Black Caviar, Cougar CM700W PSU,Lian-LI PC-P50R, Iiyama 26" skærm. JBL Creature III black, win 8.1 64 bit.

6

onsdag, 24. august 2011, 08:41

Tak for besvarelserne alle sammen! :goodpost:
Nu har jeg bestilt rød plexiglas fra Caseking.de af (lidt svært med det tyske sprog).
Så snart mit mod er færdigt skal jeg nok linke nogle billeder!

Mvh MorphDude

Seneste tests og artikler

0

Cambridge Minx Air 200 trådløs højttaler

Musikstreaming er kommet for a
Læs Mere

0

Fractal Design Integra M - 750 Watt

Du husker måske sidste gang vi
Læs Mere

3

AMD Radeon R9 Gamer Series 2400 MHz DDR3

For noget tid siden modtog vi
Læs Mere

3

NZXT S340 Midi Tower

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere
Seneste nyheder

5

Bay Trail mini PC

Med lanceringen af Intel’s Ato
Læs Mere

5

Mercedes G Class Edition 35 præsenteret

Leder du efter noget at bruge
Læs Mere

0

Oppo VR Headset på trapperne

Nyt spændende produkt fra Oppo
Læs Mere

0

Nyt Cooler Master CM Storm Suppressor Gaming Keyboard

Cooler Master er klar med dere
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.