Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

1

torsdag, 4. august 2011, 13:12

Casemod af NZXT Guardian

Hej allesammen :)

Jeg har for nyligt købt et Nzxt Guardian kabinet og det som allerede er en pænt kabinet vil jeg bare gøre lidt mere festligt og lidt mere specielt :)

Jeg har overvejet at skære en drage stencil ud af toppladen, og sætte en blå led fan under , hvis der er plads til det :) lidt ala http://vozforums.com/showthread.php?t=900596

Jeg har så også bestemt mig for jeg ikke vil gøre det store ud af "glas" siden , men jeg er lidt blank på hvad jeg skal gøre med den "blanke" side

Jeg tænkte at få noget tekst skråt ned af den , ved bare ikke hvad og hvordan det ville komme til se fedest ud :)

Så jeg vil spørge jer om erfaringer med tekst , eventuelt nogle fede skriftyper og bare generelt måder at gøre det på og så mangler jeg også nogle råd til kabel management :)

Tak på forhånd :)
This feels like heaven

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mathgestar" (04.08.2011, 13:15)

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement