Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 28. oktober 2010, 00:32

Haaaaaaaaløøøøøj derude.

Lidt nyt fra mig, jeg havde mit silverstone kabinet til at stå og samle støv, og derfor besluttede jeg mig for at lave lidt på det.

Bliver lavet om til Inverted ATX.

lige et billede hvordan det så ud inden start :razz:

Der kommer billeder løbende.

lidt fra dagens arbejde.

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Artisan" (28.10.2010, 00:34)

2

torsdag, 28. oktober 2010, 07:56

fed ide og vel udført, minder mig lidt om "must kill teddy bears" moddet.

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
sony a350
| FB Side | flickr photostream |

3

torsdag, 28. oktober 2010, 08:11

Har ikke set det før, men cool er det da :9xo

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Artisan" (28.10.2010, 13:54)

4

torsdag, 28. oktober 2010, 09:14

must kill teddy bears?

det er til dato et af de bedste plexiglas mods jeg har set..

hvis man bare havde skills nok til at bygge den slags selv hehe

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
sony a350
| FB Side | flickr photostream |

5

torsdag, 28. oktober 2010, 11:09

jeg kan slet ikk forstår du vil lave noget om på det kabi, det ser sq da pisse fedt ud i forvejen...

men det ser nu også ret spændene ud det du vil lave ;)

med hensyn til det andet mod som dwmc snakker om så er der lidt øjeguf her :)

6

torsdag, 28. oktober 2010, 13:53

Må da godt nok sige at det er et fedt mod. Sød lille bamse :T

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Artisan" (28.10.2010, 15:35)

Martin.v.r

Gæst

7

torsdag, 28. oktober 2010, 16:54

find ide ;) :9xo

8

lørdag, 30. oktober 2010, 18:45

Seneste tests og artikler

0

ASUS Z97-PRO (Wi-Fi ac)

Så er det blevet tid til endnu
Læs Mere

0

Thermaltake Urban T81 - Full Tower

Denne test byder på et stort f
Læs Mere

2

Sony MDR-NC31EM Noise Cancelling earplugs

Sammen med Sony Xperia Z2 og X
Læs Mere

0

ASUS VG248Q 24 tommer 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Playstation 4 får ny 1.75 firmware opdatering

Efter en længere ventetid er S
Læs Mere

0

Ny Fractal Design Integra M serie af strømforsyninger

Fractal Design har annonceret
Læs Mere

0

Call of Duty: Advanced Warfare får fire multiplayer map packs

Call of Duty: Advanced Warfare
Læs Mere

1

Legetøj til voksne drengerøve - Lego Batman The Dark Knight Thumbler

Lego har lanceret en ny stor m
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.