Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 28. juni 2010, 21:25

Hej Alle,

dette er første gang jeg skriver et indlæg og jeg er ret newb, hva angår Byg Selv Pc'er.

Jeg håber i kan hjælpe mig.

Jeg har brug for forslag til en byg selv copmuter.

Jeg har 7000-9000Kr at gøre med.

i prisen skal der være min. 1 god skærm med (overvejer 2 skærme)og kabinet.

Det skal være en overall Pc, men mest gaming.

en tilføjelse kunne være at jeg har genne nogle dage læst en del og grafikkort og Cpu..

her har jeg meget svært ved at vælge imellem:

AMD Phenom II X6 1055T 2.8GHz 125W Box AM3
Intel Core i7 930 2.80 GHz 8MB Box 130W S1366
AMD Phenom II x4 965

og

Sapphire Radeon PCI-E HD5870 1GB
XFX Radeon PCI-E HD5870 1GB
(hvad er forskellen på XFX og Sapphire? gåår udfra at det er det samme grafikkort??)

Club 3D GeForce PCI-E GTX465 1024MB

Jeg ved man ikke kan sætte alder på en pc, men jeg vil gerne bygge mig en pc som holder de næste 4-5 år. ikke fordi vi kan forudse fremtiden.

Jeg håber der findes nogen derude der kan hjælpe mig.

på forhånd tak.

Proudleb

2

mandag, 28. juni 2010, 21:28

Flyt tråden til en anden sektion..

Du vil nok få svært ved at få hjælp til dette i en CASEMOD sektion! :)

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

3

onsdag, 18. august 2010, 19:29

Jeg vil nok give Phogue ret.
Men altså hvis jeg var dig ville jeg helt sikkert tage et kig på disse fælgende sider:
http://komplett.dk
Her kan du købe dele hvis du absolut vil b"bygge-selv", og har GOD kundeservice

http://mm-vision.dk
De bygger computeren og du kan til dels selv konfigurere den. (De er ret billige, og har GOD kundeservice)

http://topdata.dk
De bygger computeren og du kan til dels selv konfigurere den. (De er meget billige) og ok kundeservice, jeg modtog dog en pc hvor der manglede et sata-kabel at blive sat i harddisken, men ikke noget større problem:)

Hver opmærksom på at du nok skal købe styresystem ved siden af, medmindre du vælge det på mm-vision, og at det SKAL være 64bit operativsystem hvis du vil bruge mere end 4 gb. ram.

Mvh. Troels Mikkelsen

Setup:
AMD Phenom II 940 3@3,4 ghz. , MSI bundkort med sb 770+750 chipsset, Kingston HyperX ddr2 1066 mhz ram, ATI HD 4890 oc 850@900mhz/900@1000mhz

Seneste tests og artikler

0

ASRock Fatal1ty Z97X Killer

Her på Tweak.dk har vi allered
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere

1

AMD R7 Series SSD 240 GB

AMD har i samarbejde med OCZ u
Læs Mere

7

DasKeyboard 4 Professional

Sæt jer godt til rette og tank
Læs Mere
Seneste nyheder

0

HTC Nexus Tablet bliver med 64 bit Tegra K1 chip

Når den kommende HTC Nexus tab
Læs Mere

0

Nyt LG G Watch R smartwatch med rund P-OLED skærm

LG har i dag officielt lancere
Læs Mere

0

Artikel: Filmpremierer uge 35

Så blev det igen premieredag,
Læs Mere

1

Officielt PowerColor Radeon R9 285 TurboDuo OC

AMD har i dag åbnet op for lan
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.